Haku löysi 3 tulosta

Kirjoittaja MeYXsa
24.04.2016 19:38
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xsara HDI 2.0 90 -00 satunnainen nykiminen
Vastaukset: 4
Luettu: 3706

Re: Xsara HDI 2.0 90 -00 satunnainen nykiminen

Nykiminen on kyllä ehkä väärä sana. Pätkiminen on lähimpänä totuutta. Kävin ajamassa about 20km lenkin äsken ja pätki n. 5x ennen kuin jätti tielle... Näytössä luki ties mitä battery fault ja oil jotain ja stoppia rupes huutaa ym. Ei lähteny käyntiin vasta kun ootteli hetken... Lähti lopulta ...
Kirjoittaja MeYXsa
24.04.2016 13:40
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xsara HDI 2.0 90 -00 satunnainen nykiminen
Vastaukset: 4
Luettu: 3706

Re: Xsara HDI 2.0 90 -00 satunnainen nykiminen

On luettu ja ilmamassamittaria näytti ennen vaihtoa, nyt en tiedä mitä näyttää. Menee korjaamolle neljännen kerran ens viikolla nii kattoo sitte... Oireet ei tosiaan ole muuttunut mihkään mittarin vaihtamisen jälkeen.
Kirjoittaja MeYXsa
23.04.2016 19:46
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xsara HDI 2.0 90 -00 satunnainen nykiminen
Vastaukset: 4
Luettu: 3706

Xsara HDI 2.0 90 -00 satunnainen nykiminen

Elikkä kyseinen auto (ajettu 329000) nykii ihan normaalissa maantieajossa satunnaisesti. Samalla moottorinvikavalo syttyy muutamaksi sekunniksi ja kaasu lakkaa toimimasta. Välillä kaasukin jää toimimattomaksi pidemmäksikin aikaa, mutta ei niin että olisi jättänyt tielle. Tähän mennessä vaihdettu ...