Haku löysi 3 tulosta
- 24.04.2016 19:38
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xsara HDI 2.0 90 -00 satunnainen nykiminen
- Vastaukset: 4
- Luettu: 3706
Re: Xsara HDI 2.0 90 -00 satunnainen nykiminen
Nykiminen on kyllä ehkä väärä sana. Pätkiminen on lähimpänä totuutta. Kävin ajamassa about 20km lenkin äsken ja pätki n. 5x ennen kuin jätti tielle... Näytössä luki ties mitä battery fault ja oil jotain ja stoppia rupes huutaa ym. Ei lähteny käyntiin vasta kun ootteli hetken... Lähti lopulta ...
- 24.04.2016 13:40
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xsara HDI 2.0 90 -00 satunnainen nykiminen
- Vastaukset: 4
- Luettu: 3706
Re: Xsara HDI 2.0 90 -00 satunnainen nykiminen
On luettu ja ilmamassamittaria näytti ennen vaihtoa, nyt en tiedä mitä näyttää. Menee korjaamolle neljännen kerran ens viikolla nii kattoo sitte... Oireet ei tosiaan ole muuttunut mihkään mittarin vaihtamisen jälkeen.
- 23.04.2016 19:46
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xsara HDI 2.0 90 -00 satunnainen nykiminen
- Vastaukset: 4
- Luettu: 3706
Xsara HDI 2.0 90 -00 satunnainen nykiminen
Elikkä kyseinen auto (ajettu 329000) nykii ihan normaalissa maantieajossa satunnaisesti. Samalla moottorinvikavalo syttyy muutamaksi sekunniksi ja kaasu lakkaa toimimasta. Välillä kaasukin jää toimimattomaksi pidemmäksikin aikaa, mutta ei niin että olisi jättänyt tielle. Tähän mennessä vaihdettu ...