Morjesta!
Mitsubishisti otti ja hyppäsi uuteen maailmaan ostamalla pikkuisen C2 VTRn, auto on kaikin puolin aivan mahtava pikkukiesi!
Siksipä joudun heti tänne teidän seuraan liittyä koska nää foorumit on paras paikka kysellä mitä milloimkin.
Ja heti ensimmäinen, kun auto on kokoajan liikenteessä ...
Haku löysi 1 tuloksen
- 01.12.2016 10:09
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: C2 keskinäyttö/ajotietokone infonäyttö?
- Vastaukset: 2
- Luettu: 2766