Haku löysi 1 tuloksen

Kirjoittaja Jakelius
28.01.2017 08:57
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Jumper 2.2HDI vm.2003 sähkövika
Vastaukset: 0
Luettu: 2630

Jumper 2.2HDI vm.2003 sähkövika

Jumperissa ollut ongelma, että sammuu kesken ajon ja moottorin vikavalo syttyy. Käynnistyy uudelleen, kun pitää virtoja pois n.15 sek. Vika tulee 1m - 100km välein. Vikakoodeja on luettu, mutta yleensä ei ole löytynyt mitään. Yhdellä kertaa näkyi ylijänniteherja suuttimille.
Normaalisti, kun virrat ...