Jostain "syystä" lämmöt ei enää noussut sitten sitten kuukauden takaisen...
Millä nyt ohittaa ajoneston??? Meinaan sen teki...pienen tapaturman yhteydessä...kun irrallinen rele johtoineen osui runkoon :oops:
Olin uusimassa flektin johtoja...releille. Releet vaihdoin paikkaan...pääsulakkeet kotelo ...
Haku löysi 17 tulosta
- 25.07.2017 14:49
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
- Vastaukset: 38
- Luettu: 20703
- 24.07.2017 11:56
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
- Vastaukset: 38
- Luettu: 20703
Re: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
Väliaika tietoa ja tietoa......
Xsaran lämmöt nyt...huom. "NYT" pysynyt jo niin pitkään asiallisena,että syy oli tieten ihan termostaatissa.
Flektien käyntihäiriöt alkaa olla aika selvillä...eli joko johdot on poikki,mutta mikä niistä?. Nyt päätin että uusin kaikki johdot flekteiltä releille...ja ...
Xsaran lämmöt nyt...huom. "NYT" pysynyt jo niin pitkään asiallisena,että syy oli tieten ihan termostaatissa.
Flektien käyntihäiriöt alkaa olla aika selvillä...eli joko johdot on poikki,mutta mikä niistä?. Nyt päätin että uusin kaikki johdot flekteiltä releille...ja ...
- 30.06.2017 06:20
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
- Vastaukset: 38
- Luettu: 20703
Re: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
No niin... Ruotu kunnossa,ruodussa jälleen... Uutta ajankohtaa suunnitelmiin...jos lomakuviot ei ole esteenä ja muuten onnistuu?
- 27.06.2017 16:16
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
- Vastaukset: 38
- Luettu: 20703
Re: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
SaaraJaKeksa kirjoitti:Eiköhän tuo onnistu....jos vain muillekin??? Mihin tulla?
Kyllä se näyttää meikän osalta,et joutuu perumaan..... Ei ollut ja tullut autokuumetta...mut kuumetta teki päivän mittaan...kuitenkin
Eli katsotaan myöhemmin...
- 27.06.2017 14:40
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
- Vastaukset: 38
- Luettu: 20703
Re: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
Eiköhän tuo onnistu....jos vain muillekin??? Mihin tulla?
- 22.06.2017 15:05
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
- Vastaukset: 38
- Luettu: 20703
Re: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
Itse olen täällä päin (Jyväs-seutu)..vielä uusi tapaus....ehdotuksia...kuuntelen???
Eiköhän jonkinlaista mielipidettä ja diagnoosia,ym...potkua renkaisiin saada
Eiköhän jonkinlaista mielipidettä ja diagnoosia,ym...potkua renkaisiin saada
- 22.06.2017 13:49
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
- Vastaukset: 38
- Luettu: 20703
Re: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
No hemmetti....Ei kun osoittelemaan...jos sillä pulma ratkee 
- 22.06.2017 13:32
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
- Vastaukset: 38
- Luettu: 20703
Re: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
Tämä Saara on Blondi ....meinaan jos nähtySaaraJaKeksa kirjoitti:Kannatetaan... Merkki tapaamista
- 22.06.2017 13:29
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
- Vastaukset: 38
- Luettu: 20703
Re: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
Kannatetaan... Merkki tapaamista 
- 22.06.2017 13:27
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
- Vastaukset: 38
- Luettu: 20703
Re: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
Voisi harkita...ilman väliä ja lisätiedot C 5 :sta toki kiinnostaa ???
.
Vielä tosin "kiristetään"...pinnaa
...
Vielä tosin "kiristetään"...pinnaa
- 22.06.2017 12:39
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
- Vastaukset: 38
- Luettu: 20703
Re: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
Eilen korjaamolta jälleen saatu... Kaasuläpän tunnistin anturi vaihdettu...ja termostaati. Tyhjäkäyntimoottori näytti uudelta...niin sitä ei nyt vaihdettu.
Tulos: edelleen sammuu liikennevaloihin ym...kun kaasun laskee vauhdista. Lämmöt näytti pysyvän VIELÄ puolessa...ja ilmastointi toimii ja ...
Tulos: edelleen sammuu liikennevaloihin ym...kun kaasun laskee vauhdista. Lämmöt näytti pysyvän VIELÄ puolessa...ja ilmastointi toimii ja ...
- 12.06.2017 10:28
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
- Vastaukset: 38
- Luettu: 20703
Re: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
Flektien releet näin silmämääräisesti "kopeloimalla" tuntui olevan ainakin ilmastoinnin osalta outo,kun ei itsessään käynnistynyt taas ollenkaan,vaikka ilmastointi päällä. Oletan että kuskin puoli on ilmastoinnin? Vasemman puolen releellä ei mitään vaikutusta,vaikka otti irti. Kuskinpuolen releen ...
- 10.06.2017 15:19
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
- Vastaukset: 38
- Luettu: 20703
Re: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
No joo... Tänään sitten oli se "odotettu" ja pelätty päivä... Saara kävi liiankin kuumana ja päätti käydä niinkin kuumana,et allensa laski :).
Nyt sitten noin viikon päästä odottaa tuomio,kun 7 korjaamo suostu kiesin ottaa vastaan...vihdoin...tosin tuota keittämistä ei vielä ollut.
Nyt ei näköjään ...
Nyt sitten noin viikon päästä odottaa tuomio,kun 7 korjaamo suostu kiesin ottaa vastaan...vihdoin...tosin tuota keittämistä ei vielä ollut.
Nyt ei näköjään ...
- 07.06.2017 06:43
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
- Vastaukset: 38
- Luettu: 20703
Re: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
Juu... Jäähdytin ja letkut on tasaisen kuumia...eikä paisuntasäiliön korkin pois ottaminenkaan koneen ollessa kuumana, aiheuta ylimääräistä sihinää. Tuo modifointi taas on sellainen, että maski "verkko" on siellä alhaalla ainut mitä kautta ilma kulkee...mutta kuitenkin niinkin isolla aukolla,että ...
- 06.06.2017 20:26
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
- Vastaukset: 38
- Luettu: 20703
Re: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
Juu.... Pahvia ei ole eteen unohtunut :). Mielestäni on tasaisen lämmin...ja tuo kansipahvi arvelu itselläkin oli ja on pois suljettu...eli ei ainakaan vielä ole mennyt. Öljyt juuri vaihdettu ja nesteet kaikinpuolin siellä missä pitääkin :).
Tuohon pahvi juttuun vuelä.....yksi juttu voinee ...
Tuohon pahvi juttuun vuelä.....yksi juttu voinee ...
- 06.06.2017 19:40
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
- Vastaukset: 38
- Luettu: 20703
Re: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
Kiitos tiedoista näin alkuun...
Lämmöt menee ylilämmölle aika nopeasti,jos ei käytä ilmastointia. Normaalin lämpötilan saavuttaa ja pitää siinä puolessa välissä siis,kun ilmastointi ja sen puhallinflekti pitää.
Jos ilmastointi ei ole päällä,niin lämmöt nousee tappiin...ja paikallaan ollessa vielä ...
Lämmöt menee ylilämmölle aika nopeasti,jos ei käytä ilmastointia. Normaalin lämpötilan saavuttaa ja pitää siinä puolessa välissä siis,kun ilmastointi ja sen puhallinflekti pitää.
Jos ilmastointi ei ole päällä,niin lämmöt nousee tappiin...ja paikallaan ollessa vielä ...
- 06.06.2017 17:53
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
- Vastaukset: 38
- Luettu: 20703
Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
Nyt alkaa olla keinot vähissä,kun jo neljäs korjaamo nosti kädet taivasta kohti...eikä apua saanut. Jos joku,jollain vastaavaa vikaa ollut???...ja varmasti näin on,niin vinkkiä tänne päin...kiitos.
Seuraavaa...ja alkujaan tätä 1.8 vtc 2000 luvun xsaraa huollettiin flektiongelmien takia,kun ei ...
Seuraavaa...ja alkujaan tätä 1.8 vtc 2000 luvun xsaraa huollettiin flektiongelmien takia,kun ei ...