Haku löysi 17 tulosta

Kirjoittaja SaaraJaKeksa
25.07.2017 14:49
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
Vastaukset: 38
Luettu: 20703

Re: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa

Jostain "syystä" lämmöt ei enää noussut sitten sitten kuukauden takaisen...

Millä nyt ohittaa ajoneston??? Meinaan sen teki...pienen tapaturman yhteydessä...kun irrallinen rele johtoineen osui runkoon :oops:
Olin uusimassa flektin johtoja...releille. Releet vaihdoin paikkaan...pääsulakkeet kotelo ...
Kirjoittaja SaaraJaKeksa
24.07.2017 11:56
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
Vastaukset: 38
Luettu: 20703

Re: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa

Väliaika tietoa ja tietoa......

Xsaran lämmöt nyt...huom. "NYT" pysynyt jo niin pitkään asiallisena,että syy oli tieten ihan termostaatissa.

Flektien käyntihäiriöt alkaa olla aika selvillä...eli joko johdot on poikki,mutta mikä niistä?. Nyt päätin että uusin kaikki johdot flekteiltä releille...ja ...
Kirjoittaja SaaraJaKeksa
30.06.2017 06:20
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
Vastaukset: 38
Luettu: 20703

Re: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa

No niin... Ruotu kunnossa,ruodussa jälleen... Uutta ajankohtaa suunnitelmiin...jos lomakuviot ei ole esteenä ja muuten onnistuu?
Kirjoittaja SaaraJaKeksa
27.06.2017 16:16
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
Vastaukset: 38
Luettu: 20703

Re: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa

SaaraJaKeksa kirjoitti:Eiköhän tuo onnistu....jos vain muillekin??? Mihin tulla?

Kyllä se näyttää meikän osalta,et joutuu perumaan..... Ei ollut ja tullut autokuumetta...mut kuumetta teki päivän mittaan...kuitenkin :cry:

Eli katsotaan myöhemmin...
Kirjoittaja SaaraJaKeksa
27.06.2017 14:40
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
Vastaukset: 38
Luettu: 20703

Re: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa

Eiköhän tuo onnistu....jos vain muillekin??? Mihin tulla?
Kirjoittaja SaaraJaKeksa
22.06.2017 15:05
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
Vastaukset: 38
Luettu: 20703

Re: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa

Itse olen täällä päin (Jyväs-seutu)..vielä uusi tapaus....ehdotuksia...kuuntelen???

Eiköhän jonkinlaista mielipidettä ja diagnoosia,ym...potkua renkaisiin saada :D
Kirjoittaja SaaraJaKeksa
22.06.2017 13:49
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
Vastaukset: 38
Luettu: 20703

Re: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa

No hemmetti....Ei kun osoittelemaan...jos sillä pulma ratkee :D
Kirjoittaja SaaraJaKeksa
22.06.2017 13:32
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
Vastaukset: 38
Luettu: 20703

Re: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa

SaaraJaKeksa kirjoitti:Kannatetaan... Merkki tapaamista :D
Tämä Saara on Blondi ....meinaan jos nähty ;) ???
Kirjoittaja SaaraJaKeksa
22.06.2017 13:29
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
Vastaukset: 38
Luettu: 20703

Re: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa

Kannatetaan... Merkki tapaamista :D
Kirjoittaja SaaraJaKeksa
22.06.2017 13:27
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
Vastaukset: 38
Luettu: 20703

Re: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa

Voisi harkita...ilman väliä ja lisätiedot C 5 :sta toki kiinnostaa ??? :).

Vielä tosin "kiristetään"...pinnaa :cry: :) ...
Kirjoittaja SaaraJaKeksa
22.06.2017 12:39
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
Vastaukset: 38
Luettu: 20703

Re: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa

Eilen korjaamolta jälleen saatu... Kaasuläpän tunnistin anturi vaihdettu...ja termostaati. Tyhjäkäyntimoottori näytti uudelta...niin sitä ei nyt vaihdettu.
Tulos: edelleen sammuu liikennevaloihin ym...kun kaasun laskee vauhdista. Lämmöt näytti pysyvän VIELÄ puolessa...ja ilmastointi toimii ja ...
Kirjoittaja SaaraJaKeksa
12.06.2017 10:28
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
Vastaukset: 38
Luettu: 20703

Re: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa

Flektien releet näin silmämääräisesti "kopeloimalla" tuntui olevan ainakin ilmastoinnin osalta outo,kun ei itsessään käynnistynyt taas ollenkaan,vaikka ilmastointi päällä. Oletan että kuskin puoli on ilmastoinnin? Vasemman puolen releellä ei mitään vaikutusta,vaikka otti irti. Kuskinpuolen releen ...
Kirjoittaja SaaraJaKeksa
10.06.2017 15:19
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
Vastaukset: 38
Luettu: 20703

Re: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa

No joo... Tänään sitten oli se "odotettu" ja pelätty päivä... Saara kävi liiankin kuumana ja päätti käydä niinkin kuumana,et allensa laski :).
Nyt sitten noin viikon päästä odottaa tuomio,kun 7 korjaamo suostu kiesin ottaa vastaan...vihdoin...tosin tuota keittämistä ei vielä ollut.

Nyt ei näköjään ...
Kirjoittaja SaaraJaKeksa
07.06.2017 06:43
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
Vastaukset: 38
Luettu: 20703

Re: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa

Juu... Jäähdytin ja letkut on tasaisen kuumia...eikä paisuntasäiliön korkin pois ottaminenkaan koneen ollessa kuumana, aiheuta ylimääräistä sihinää. Tuo modifointi taas on sellainen, että maski "verkko" on siellä alhaalla ainut mitä kautta ilma kulkee...mutta kuitenkin niinkin isolla aukolla,että ...
Kirjoittaja SaaraJaKeksa
06.06.2017 20:26
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
Vastaukset: 38
Luettu: 20703

Re: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa

Juu.... Pahvia ei ole eteen unohtunut :). Mielestäni on tasaisen lämmin...ja tuo kansipahvi arvelu itselläkin oli ja on pois suljettu...eli ei ainakaan vielä ole mennyt. Öljyt juuri vaihdettu ja nesteet kaikinpuolin siellä missä pitääkin :).

Tuohon pahvi juttuun vuelä.....yksi juttu voinee ...
Kirjoittaja SaaraJaKeksa
06.06.2017 19:40
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
Vastaukset: 38
Luettu: 20703

Re: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa

Kiitos tiedoista näin alkuun...

Lämmöt menee ylilämmölle aika nopeasti,jos ei käytä ilmastointia. Normaalin lämpötilan saavuttaa ja pitää siinä puolessa välissä siis,kun ilmastointi ja sen puhallinflekti pitää.
Jos ilmastointi ei ole päällä,niin lämmöt nousee tappiin...ja paikallaan ollessa vielä ...
Kirjoittaja SaaraJaKeksa
06.06.2017 17:53
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa
Vastaukset: 38
Luettu: 20703

Xsaran kierrokset heijaa ja lämmöt tapissa

Nyt alkaa olla keinot vähissä,kun jo neljäs korjaamo nosti kädet taivasta kohti...eikä apua saanut. Jos joku,jollain vastaavaa vikaa ollut???...ja varmasti näin on,niin vinkkiä tänne päin...kiitos.
Seuraavaa...ja alkujaan tätä 1.8 vtc 2000 luvun xsaraa huollettiin flektiongelmien takia,kun ei ...