Tervehdys, Laitetaas tämä tännekin jos löytyisi jotain vinkkiä:
2005 Berlingo 1.6 16v käy huonosti kylmänä. Oon vaihtanut tulpat, puolan, kampiakselin asentotunnistimen, vedenlämpöanturin, akkukin on uus ja aina vaan kylmäkäynnistys takkuaa, käy hetken kuin kolmella pytyllä ja sammuilee. tämä siis ...
Haku löysi 1 tuloksen
- 19.07.2017 18:46
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: 1.6 16v Berlingo käyntihäiriöt kylmänä
- Vastaukset: 1
- Luettu: 2135