Micran ovien manuaalinen lukitus?!
Micran ovien manuaalinen lukitus?!
Miten Nissan Micran ovet saa manuaalisesti lukittua, kun keskuslukitus ei pelaa? Älyavaimista virta lopussa ja silloin ei keskuslukitus toimi, kun avaa ovet manuaalisesti kuskin ovesta. Ensin ovia ei saanut auki, nyt ei kiinni.......
Re: Micran ovien manuaalinen lukitus?!
Noo, noo, pojat, pojat...!
On tänne ennenkin mahtunut kaikenlaiset taaplaajat mukaan. Toivottavasti jatkossakin.
Toivottavasti joku osaa myös neuvoa onkelmassa, minen valitettavasti osaa
On tänne ennenkin mahtunut kaikenlaiset taaplaajat mukaan. Toivottavasti jatkossakin.
Toivottavasti joku osaa myös neuvoa onkelmassa, minen valitettavasti osaa
Re: Micran ovien manuaalinen lukitus?!
Toimi Minissä, miksei Micrassa...


// Harrastekäyttöautoilla aikamatkaileva nörtti
# 2CV4(6) -70 & 2CV4(6) -75 & BX 19GT -85 & CX Prestige -87 & "nelejä väärämmerkkistä"
# 2CV4(6) -70 & 2CV4(6) -75 & BX 19GT -85 & CX Prestige -87 & "nelejä väärämmerkkistä"
Re: Micran ovien manuaalinen lukitus?!
Koitapa kääntää toisen kerran tai pitää avainta pidempään auki/kiinni asennossa.Amppari kirjoitti:ei keskuslukitus toimi, kun avaa ovet manuaalisesti kuskin ovesta
Citroen e-C4, vm 2020.
Citroen DS5 Hybrid4, vm 2013.
Citroen 2CV "Justiina", vm 1980
Citroen Dyane "Hilma", vm 1975.
Citroen DS5 Hybrid4, vm 2013.
Citroen 2CV "Justiina", vm 1980
Citroen Dyane "Hilma", vm 1975.
-
Jouko
Re: Micran ovien manuaalinen lukitus?!
Mut olis sen kyselyn voinut laittaa tuonne Muut merkit alle.Ake Blomm kirjoitti:Noo, noo, pojat, pojat...!
On tänne ennenkin mahtunut kaikenlaiset taaplaajat mukaan. Toivottavasti jatkossakin.![]()
Toivottavasti joku osaa myös neuvoa onkelmassa, minen valitettavasti osaa
Re: Micran ovien manuaalinen lukitus?!
Kyllä juu yritin laittaa oikeaan paikkaan, mutta olin ensimmäistä kertaa sivustolla ja oikean foorumin valinta valikosta ei oikein ollut yksinkertaista. Mutta kiitos vinkeistä, olen jo levitellyt kysymystä muillekin foorumeille.
Ei onnistunut kaksi kertaa kääntäminen eikä pitkään avaimen pitäminen kääntöasennossa.
Ei onnistunut kaksi kertaa kääntäminen eikä pitkään avaimen pitäminen kääntöasennossa.
-
jaakkovaakko
- Viestit: 713
- Liittynyt: 01.02.2009 20:39
Re: Micran ovien manuaalinen lukitus?!
Minkähän vuotinen kulkine on kyseessä ?
Re: Micran ovien manuaalinen lukitus?!
2007. Se lukitusnappula oli keskokonsolissa käsijarrun takana...........
Re: Micran ovien manuaalinen lukitus?!
Auttaisiko ensiapuna patterin vaihto kakeen. Voisi huolettomammin miettiä tätä ongelmaa, kun ovet on lukossa. Tai jos kysyjä on näin jo tehnyt, niin unohtakaa koko kommentti.Amppari kirjoitti:Älyavaimista virta lopussa ...
Re: Micran ovien manuaalinen lukitus?!
Juu kyllä maanantaina on tarkoitus, kunhan huolto olisi avoinna. Nyt avaimet taas toimivat...että ota sitten selvää, johtuuko pakkasesta, vai onko virta vähissä.