Jumperin polttimonvaihto
Jumperin polttimonvaihto
Edellyttääko 03-06 Jumperin ajovalopolttimon vaihto umpion irroittamista? Ja samalla myös maskin? (plääh) 
2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Re: Jumperin polttimonvaihto
Kyllä edellyttää, mutta se onkin silti todella nopea ja helppo homma2cvkimmo kirjoitti:Edellyttääko 03-06 Jumperin ajovalopolttimon vaihto umpion irroittamista? Ja samalla myös maskin? (plääh)
Re: Jumperin polttimonvaihto
Kun irroitat sitä umpiota, niin älä kampea umpion maskinpuoleista reunaa ulos ennenkuin olet saanut ulkoreunan jousikuormitteisen lukituksen rytkäistyä auki. Joskus irtoaa kevyesti nykäisemällä, toisinaan
sitten taas ei. Olen saanut rikottua yhden sellaisen kiinnikkeen, taitava kun olen
sitten taas ei. Olen saanut rikottua yhden sellaisen kiinnikkeen, taitava kun olen
Cx Heuliez-87, Tre-87, Fami-90, IE Pallas -83, Prestige -88, Id-58, DSuper-70, 4xXm, Xantia, BxGti-86
Re: Jumperin polttimonvaihto
Hyvä huomio - kesti hetken tajuta, että siellä muovikynsien välissä piilottelee pallopäinen metallitappi.jptcool kirjoitti:Kun irroitat sitä umpiota, niin älä kampea umpion maskinpuoleista reunaa ulos ennenkuin olet saanut ulkoreunan jousikuormitteisen lukituksen rytkäistyä auki.
Homma hoidettu, valkeus tuli. Kiitokset kommenteista!
2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)