tuli kyllä paljon kirkkaammat ja tyyllikkäämmät mitä nuo vakiot
sopivan sinertävät.
täytyy käydä illalla vielä ajelemassa ja napsia muutama kuva
häh?läjjeejä kirjoitti:ompi vuan laittoomat
Juu. 6000 K on se mitä ensimmäisissä Xenoneissa oli, pian siirryttiin käyttämään silmälle miellyttävämpää 4300 K värilämpötilaa. Olen vahvasti sitä mieltä että ensimmäiset tehtiin selkeästi räikeän sinisiksi jotta tyhmempikin tajuaa että "tuossa autossa on nyt ne semmoiset kalliit ajovalot".zX-files kirjoitti:Värilämpötila on rajoitettu siksi, että liian keltainen tai liian sininen valo nyt vaan ei näytä oikein kaikissa olosuhteissa