Olipa todella ala-arvoinen ohjelma, avausjaksoon otettu 4 kylähullua ja yritetty epätoivoisesti tehdä siitä jakso.
Todellinen pettymys. mitä muut olivat mieltä sarjasta?
onneksi sieltä tulee yksi osio myöskin liittyen citroeniin ja citroenismiin
Muista varoittaa meitä hyvissä ajoin, milloin Sitikkajakso tulee.black_van kirjoitti:Oli sitten pakko katsoa kyseisen sarjan aloitusjakso. Ainoa hyvä mitä tuossa sarjassa näin oli juontajien käyttämä C4 Picasso.
Olipa todella ala-arvoinen ohjelma, avausjaksoon otettu 4 kylähullua ja yritetty epätoivoisesti tehdä siitä jakso.
Todellinen pettymys. mitä muut olivat mieltä sarjasta?
onneksi sieltä tulee yksi osio myöskin liittyen citroeniin ja citroenismiin
Aika hyvä2cvkimmo kirjoitti:Voiko tähän enää muuta lisätä?
komeat oli villasukat,näin kerran nemaarit kirjoitti:Tuli katsottua, tuttuja ihmisiä ja paikkoja näkyi.
Kirjoitin joskus jossakin (?) lähettäneeni kutomani Sitikkaviiksisukat Loebille. Hän sai toiset ja Ari sai ensimmäiset.
Jospa lukisit ketjun avauksen.Lemon kirjoitti:Mikä tää on? Joku tv-ohjelmako? En taida edes muistaa, koska olen viimeksi katsonut telkkaa ja mitä. Onko tää joku autoja käsittelevä ohjelma vai mikä?
Anteeksi, olen todella pahoillani jos olen toiminut tässä väärin ja loukannut kysymykselläni! Lupaan, etten kysele enää!!!maarit kirjoitti:Lemon kirjoitti: Jospa lukisit ketjun avauksen.
12 min. jälkeen Sitikka-jakso.quai_de_javel kirjoitti:Linkki Nelosen nettitv:n sivulle: http://nettitv.nelonen.fi/default.asp?v ... &vd=5&cc=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Ei tarvitse suurennella, mistään loukkauksesta ei ole kysymys. Joskus vain tuntuu, että sulta jää paljon lukematta.Lemon kirjoitti: Anteeksi, olen todella pahoillani jos olen toiminut tässä väärin ja loukannut kysymykselläni! Lupaan, etten kysele enää!!!
Luin, ei silti täysin selvinnyt!maarit kirjoitti:Joskus vain tuntuu, että sulta jää paljon lukematta.
Lemon kirjoitti:Lupaan, etten kysele enää!!!

Lemon kirjoitti:Mikä tää on? Joku tv-ohjelmako? En taida edes muistaa, koska olen viimeksi katsonut telkkaa ja mitä. Onko tää joku autoja käsittelevä ohjelma vai mikä?
Kiitos henkka_1982 ystävällisestä vastauksesta. Toisinaan, kuten nyt, jonkun ystävällisyys pelastaa koko päivän!henkka_1982 kirjoitti: Tän enempää en oo itekkään seurannu, mut eipä näytä kukaan muukaan vastaavan.