Xsaran sähkölukko
Xsaran sähkölukko
Pihassa seisoo Citroen Xsara 1.6l VTR vm. -01, ongelmana että sähköavaimella kun yrittää napista lukita tai avata ovet mitään ei tapahdu. Avaimeen on juuri vaihdettu uusi paristo, eli siitä ei ole kiinni.
Re: Xsaran sähkölukko
Onkos toi pariston vaihdon jälkeen sopeutettu uudestaan?
Re: Xsaran sähkölukko
Ei ole, paristo vain vaihdettu uuteen. Eli pitääkö sille tehdä jotain 
Re: Xsaran sähkölukko
Tuota voisi kokeilla.
- Virta päälle, pidä lukitusnappia pohjassa 10sekunttia, virta pois, kokeile ovia lukkoon/auki.
- Virta päälle, pidä lukitusnappia pohjassa 10sekunttia, virta pois, kokeile ovia lukkoon/auki.
Re: Xsaran sähkölukko
Nyt toimii osittain, kiitos avusta. Ongelmana enään, että avain ei lukita sähköisesti lukkoja, mutta avaa ne kyllä..
Re: Xsaran sähkölukko
eihän oo vaan irronnut se mikrokytkin kaukoavaimesta,jos vanhan mallinen kaukoavain toinen ohjaa kiinni toinen avaa pystyy tinaamaan pienellä kolvilla hyvässä valossa
Re: Xsaran sähkölukko
Ei kai siellä mikrokytkintä ole, johto poikki haitarikumista.
ps.ei kolvilla tinata,sillä juotetaan...
ps.ei kolvilla tinata,sillä juotetaan...
-
jaakkovaakko
- Viestit: 713
- Liittynyt: 01.02.2009 20:39
Re: Xsaran sähkölukko
Kyllä siellä on mikrokytkin, jopa kaksi
Kaukoavaimessa nimittäin.
Re: Xsaran sähkölukko
No jos nuo tiedot pitää paikkansa ja II-koppanen on niin ei ole mikrokytkimiä...Jarski kirjoitti:Pihassa seisoo Citroen Xsara 1.6l VTR vm. -01, ongelmana että sähköavaimella kun yrittää napista lukita tai avata ovet mitään ei tapahdu. Avaimeen on juuri vaihdettu uusi paristo, eli siitä ei ole kiinni.
Re: Xsaran sähkölukko
Eipä olekaan, jos jokin kytkin on, niin piirikorttinäppäin. Mikrokytkin onkin eri asia.
Re: Xsaran sähkölukko
No niin piirikorttinäppäin,en saanut tuolle vaan oikeata nimeä,aika vaikee vaan mennä halpahallin kolvilla " tinailee "..ealab kirjoitti:Eipä olekaan, jos jokin kytkin on, niin piirikorttinäppäin. Mikrokytkin onkin eri asia.
Re: Xsaran sähkölukko
Tiedot pitää kutinsa, eli miten siis kaukoavaimen saa toimimaan? Onnistuuko kotikonstein vai pitääkö viedä jonnekki ja maksaa miljoonan euron lasku?? 