Maadoitukset myös katsottu. Pumppu pyörii suoralla virralla. Onko kaikissa Santuissa ajonesto? Saako sen ohitettua?
Asialla vähän kiire, kisat olisi sunnuntaina kyseisellä kehonsiirtimellä
on kyllä tarkistettu.laakeri kirjoitti:Onhan kolarikytkin ok?
