Ei, vanhat ne on. En aio tehdä olenkaan ylimäärisiä töita, koska mulle puuttuu rahaa ja aika. Toisella puolella otin vain kansi pois ja jätin männät rauhassa.Akaile kirjoitti:Uudet männät
Siivous ja tiivisteen vaihtoa, ei mitään muuta.
Ei, vanhat ne on. En aio tehdä olenkaan ylimäärisiä töita, koska mulle puuttuu rahaa ja aika. Toisella puolella otin vain kansi pois ja jätin männät rauhassa.Akaile kirjoitti:Uudet männät
Hyvä, kuin kuiva ne oli silloin kuin otin kansi poisAkaile kirjoitti:Tai sitten venttiilien teflonit falskaa, jokatapauksessa männänpäät on kyllä kuivemmat normaalisti.
Kerholla (siis teekkarien autokerholla, missä auto on) joku oli aika hyvä teoria, mutta välitettävästi mä unohdin sen... jos muistan niin kysyn uudelleen.Akaile kirjoitti:Onko kellään mitään havaintoa, mikä tuon pakosarjan pahkan tarkoitus on?
Tiedän, ja tällä hetkellä kaikki reiat on tukittu. Ja auto ei ole kuitenkin kovassa käytössä nyt.Akaile kirjoitti:Tuosta maskista voi vieläkin tukkia ainakin puolet noista aukoista. Mistäkö tiedän? Mulla on Dyanen talvimaskista tukittu puolet, öljynlauhduttajan päällä alumiinilevy ja venttiilikoppien päällä routamattoa, koneen alla pohjalevy ja silti öljynlämmöt ei oo liian korkeet, ei lähimainkaan. Ja siis kyseisessä Dyanessa geesun pata, ei kakspyttyinen säksätin. Geesun koneelle on pahasta liika talviviima edestä sillä etummaiset sylinterit käy kylmänä ja takimmaiset kuumana...
Summa summarum, tuo talvimaski on alunperin suunniteltu keski-euroopan talveen, eli nollan tienoolle.
Aijai, mihin on unohtunut kanuunasta varoituslippuset ? Vaikka punainen sukkanauha ellei muuta nurkista löydySiert kirjoitti: Vaimoni harrastaa ratamelonta, joten tänään on asennettu lisävarusteet![]()
Enimmäispituus kajakkiyksikkö K-1 520 cm. Citroen GS 412 cm.puuparta kirjoitti:Aijai, mihin on unohtunut kanuunasta varoituslippuset ? Vaikka punainen sukkanauha ellei muuta nurkista löydySiert kirjoitti: Vaimoni harrastaa ratamelonta, joten tänään on asennettu lisävarusteet![]()
Jo olisi hyvä laittaa punainen lappu. Ongelma on vain se että sillä kilpakajakissa ei ole mitään missä sen saisi kiinni (ilman teippi). Ja se kajakki on jo niiiiin kirkas värinen...puuparta kirjoitti:Aijai, mihin on unohtunut kanuunasta varoituslippuset ? Vaikka punainen sukkanauha ellei muuta nurkista löydy
Ja voin mä vielä laittaa se pyöräteline koukussaLes Excentriques kirjoitti:Enimmäispituus kajakkiyksikkö K-1 520 cm. Citroen GS 412 cm.
Niukasti menee takaylitys yli metrin, joten on merkittävä.
Mutta tuossahan on vetokoukku joka lisännee pituutta yli ratkaisevan 8 cm.