Eikö?BXboy89 kirjoitti:Ja Sitikassahan ei oo Sofim eikä Indenor.

http://www.indenor-retro.de/englisch.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mutta joo. Mennään ohi ketjun aiheen. Taas kerran.
Eikö?BXboy89 kirjoitti:Ja Sitikassahan ei oo Sofim eikä Indenor.

Kerhon lehteen toivottavastiBXboy89 kirjoitti:Ja kotiuduttu on tällä Lahden kautta CMS:sta. Ihan ajamalla ja tankkaamalla selvittiin (lähestulkoon), mutta oli siinä reissussa sen verran väriä, että pitänee paremmalla ajalla naputella pikku stoori ihan tavallisesta sitikanhakumatkasta.
Odotus palkitaan, tänään tuli kuvaTeuski kirjoitti:Kuvia voi olla tulossaTeuski kirjoitti:Pitipäs varmistaa Trafilta asia, auton on omistanut 1981-1998 Nykarleby Begravningsbyrå
Pitääpä kysellä jos löytyis kuviaAuton on kuulemma jo hautausurakoitsija maalannut vihreäksi ja laittanut penkit takaisin ennen myyntiä. Saattaahan se olla että on mennyt paremmin kaupaksi niin...

Jep sehän se, isällä oli tuollainen kun olin nuori, ja sitä tavallaan kaipaan yhä oli niin erikoinen muotoilu, että oli siinä ruman ja kauniin välimaastossajptcool kirjoitti:Toyota Crown? Siinä oli tuollainen leveä C-tolppa.
Olen huono luopumaan autoista, eli ehkä pitäisi enempi pohtia kuinka se C35 päätyis tänne, toisen vastaavan kaveriksiSitikkapuoskari kirjoitti:No enne paalia tulee pohojanmaalta pelastava messias ja vie sen arvoiseensa hoitoon. Vaihdossa tulee C35
Eihän se oo ku tulla hakemaan vaanCroisette kirjoitti:ehkä pitäisi enempi pohtia kuinka se C35 päätyis tänne, toisen vastaavan kaveriksi
Helpostihan se tuntui käyvän, tuossa syksymmällä? Ja sain kuitenkin sillä reissulla tämän ketjun ajopelin kyydistäkin nauttia...Croisette kirjoitti:Olen huono luopumaan autoista...
Kysyin kuvan laittamista patonkiin ja vastaus oli että saa käyttää ihan vapaasti. Sinne vaan, saa jenkki- ja volvomiehet ihmeteltävääCroisette kirjoitti:Hieno kuva aktiivisilta palvelusvuosilta. Saisikohan kuvan laittaa tuonne ruumisauto-foorumillekin?
No, ainakin sellainen mieli jäi ettei kovin vastenmielistä tuosta luopuminen ollut..?Croisette kirjoitti:Ja Jasulle mainittakoon, että ei se luopuminen niin helppoa ollut, mutta kun ei sille ko. yksilölle tallipaikkaakaan ollut, niin tuli mieleen, että josko sille jollain toisella olis parempaa käyttöä?.