Onko kenelläkään kuvaa tai mahdollisuutta skannata/ottaa valokuvaa, mitä missäkin merkkivalossa on tarkoitus olla ko. mittaristossa? Kytkentäkaavakaan ei olisi pahitteeksi...

Juu, sama kirja koska nimenomaan tuo 1480cc löytyypi sieltä...Cikatti kirjoitti:"mm. laskelmia Geesun kuutiotilavuuksista Alfan männillä... "
hmmm, kuulostaa mun vanhalta kirjalta koska olen suunnitellut Alfan mäntiä Geesuun ja vain siksi että niin siitä sais helposti 1480 kuutioisen koska Alfan männisää on oikein kokoinen tappi. Mikille sen taisin tyrkätä joskus, sen Haynesin.
Mulla on kans josain tuon kojelauden selitykset eli olen omistanut -75 GS:n.
Niinpä taidan tarkoittaapiippumies kirjoitti:Tarkoitat varmaan Gsa:n mittaristoa.

+ ja - ristissä? Kun saa valoilta jostain plussaa sinne missä pitäisi olla miinus, sähkö katoaa? Mistä mittaristolle tulee tieto että valot ovat päällä? Ettei vaan maadoitu jostain syystä ajovalopolttimon kautta tai jotain..Akaile kirjoitti:Dodiin, nyt on kyseinen mittaristo otettu käyttöön, mutta sellainen ilmiö oudoksuttaa kovasti, että kun laitan valot päälle niin kierroslukumittari sammuu, siitä häviää taustavalo ja viisari lakkaa liikkumasta... Onko ideaa?
Tästähän se "vika" löytyi. Johtoon 4 tulee maita eikä mitään muuta! Aiemmin olin jostain syystä tökännyt siihen virtaa parkeilta ja olin totaalisen ihmeissäni ettei se tuosta kiusaantunut rikki asti. Nyt siis toimii kierroslukumittari myös valot päällä kuin myös taustavalot.Akaile kirjoitti:
Kierroslukumittari ottaa valonsa johdosta 1 neljän johdon ryppäässä (alhaalta ylöspän) ja johdosta 12.
Neljän johdon ryppään johdot 2-4 on vielä selvityksen alla.. Kierroslukumittari toimii, mutta kellosta en ole niin varma.