Kuukausi vaihtuupi taasen, jotenka kuukausimiittikin lähenee. Eli siis Tiistaina 2.7.2013 kokoonnutaan Vehoniemen automuseolla klo 18.00 alkaen.
Tervetuloa kaikki läheltä tai kaukaa
Olen tulossa Nokian ja Nekalan kautta Vehoniemeen. Voin napata sut kyytiin jostainCroisette kirjoitti:Saatan itse myöhästyä pahasti, ellen sit saa kyytiä joltain, tai vaikka osta jotain Citikkaa huomenna?. Kaikki vaihtoehdot on mahdollisia....
Jooh kiva, että on vaihtoehtoja, nyt niitä on ainakin 3 ehkä mahdollistajptcool kirjoitti:Olen tulossa Nokian ja Nekalan kautta Vehoniemeen. Voin napata sut kyytiin jostainCroisette kirjoitti:Saatan itse myöhästyä pahasti, ellen sit saa kyytiä joltain, tai vaikka osta jotain Citikkaa huomenna?. Kaikki vaihtoehdot on mahdollisia....
matkan varrelta, jos Xantian kyyti kelpaa.
Luulin, että sulla on jo Citikka.Croisette kirjoitti:... tai vaikka osta jotain Citikkaa huomenna...
Onhan noita, mutta vasta alle 40, eli kait noita vielä voi pari lisää ostaa?Lemon kirjoitti:Luulin, että sulla on jo Citikka.Croisette kirjoitti:... tai vaikka osta jotain Citikkaa huomenna...