Xantia pakettiautoksi...mitä olette tehneet

Vika vai ominaisuus?
olli__o
Viestit: 5219
Liittynyt: 21.02.2009 14:05

Re: Xantia pakettiautoksi...mitä olette tehneet

Viesti Kirjoittaja olli__o »

En ihan suoraan usko että molemmat verot koko vuodelle on tuossa 417,93 € tai sitten siinä on jotain hyvitystä tms.?

Trafin laskuri antaa tuollaiset henkilöautolle (1.1.2013 alkaen):

Koodi: Valitse kaikki

VERON MÄÄRÄ
					päivässä 	vuodessa*
Perusvero: 			0.641 	233.965
Käyttövoimavero:  	1.155 	421.575
Yhteensä:				1.796 	655.540

*veron määrässä vuodelle ei ole huomioitu karkauspäivää
Pakettiauto:

Koodi: Valitse kaikki

VERON MÄÄRÄ
					päivässä 	vuodessa*
Perusvero: 			0.641 	233.965
Käyttövoimavero: 	0.189 	68.985
Yhteensä: 				0.830 	302.950
http://www.trafi.fi/tieliikenne/verotus ... rolaskurit" onclick="window.open(this.href);return false;

(Tuo painon mukainen 183,96 € on 1.1.2013 alkaen noussut 233,97 €, mutta sama silti oli henkilöauto tai pakettiauto)
Avatar
Ralle
Viestit: 2849
Liittynyt: 27.02.2009 09:29
Viesti:

Re: Xantia pakettiautoksi...mitä olette tehneet

Viesti Kirjoittaja Ralle »

olli__o kirjoitti:En ihan suoraan usko että molemmat verot koko vuodelle on tuossa 417,93 € tai sitten siinä on jotain hyvitystä tms.?
Tuossa puhuttiinkin kokonaissummasta :mrgreen: Eli tuo 417,93 on yhteenlaskettusumma.
Avatar
Sitikkapuoskari
Viestit: 1205
Liittynyt: 01.02.2009 14:26
Paikkakunta: Ilmajoki
Viesti:

Re: Xantia pakettiautoksi...mitä olette tehneet

Viesti Kirjoittaja Sitikkapuoskari »

No nyt on xantia paku. Alaosat irti ja selkänojat reikäpannalla yli ja pop-niiteillä koriin.
Vastaa Viestiin