'HYH' miten hieno Xantia onkaan, viitatkoon tuo rekisteriin
Ajelin ensin Puistokatua perässä ja sitten Kuninkaankartanonkatua rinnakkain sinisellä Saxolla.
Xantian vasemmassa takakulmassa Sitruunapatonki tarra...
Saati sitten että se naama on yleensä konepellin tai auton alla kun ne sitikat ovat aina rikki. Tai vähintäänkin jonkun sähkölaitevian aiheuttaman tulipalon mustaamaTulsku kirjoitti:Juu, ei sen baskerin, patongin ja punkkupullon takaa oikein erota kunnolla.2cvkimmo kirjoitti:Eiks kaikki Citikka-kuskit oo ihan saman näköisiä?
Mikä järki? Tyhmyyshän siinä on voittanut. Kohta ne maksaa ihan sikana!Horde-Herde kirjoitti:Pari kertaa on melkein tullut SM ostettua, mutta onneksi järki on voittanut tunteen (ainakin toistaiseksi).
Mikä järki? Tyhmyyshän siinä on voittanut. Kohta ne maksaa ihan sikana!Horde-Herde kirjoitti:Pari kertaa on melkein tullut SM ostettua, mutta onneksi järki on voittanut tunteen (ainakin toistaiseksi).
Ja kyljessä "Esperanza"kari80 kirjoitti:Pikkalan Abc..acadyane perässä luki varmaan Kaija.
Tänään perjantaina sininen rättäri tarroitetulla takaluukulla joku jeppinen puikoissa Pitskun liikenneympyrässä parhaaseen työaikaan.Harri126 kirjoitti:Eilen tai toissapäivänä tuli kartanonkaarella vastaan sininen rättäri friidu puikoissa.
Kaveri sillä ajaa, itse olen lähdössä tänään hakemaan sitä kotiin. Mutta joo todennäköisesti sama autokari80 kirjoitti:taisit olla Jeth![]()
BAT asuu hetken Haarajoella. Se pesii siellä koko syksyn. Mä enAake kirjoitti:BATmobile Haarajoella, itse olin XM:llä liikenteessä.