Paras vaihtoehto LHM:lle on näköjään punainen MIL-H-5606 (H) speksin mukainen lentokonehydrauliikkaöljy. Esim AeroShell Fluid 41, Esso univis J-13 tai Texaco HO15
On näistä ehkä joskus patongissa keskusteltukin? Suomessa tällä tiedolla ei kuitenkaan ole juurikaan merkitystä. Vaikkaisin, että nuo ilmailuöljyt ovat LHM:ää hintavampia, mutta onpahan taas hieman lisää nippelitietoa.
Jos vaikka haluaisikin punaisia läikkiä pihalleen