Xantian linnunluu
Xantian linnunluu
Xantian etukorkeudensäätimen linnunluu irtoaa säätimen puoleisesta päästä jatkuvasti. Ostettu uusi luu, putsattu ja herkistelty mekanismi, mutta aina vaan pomppaa luu irti. Sinne etupäähän ei meikäläisen sormilla oikein saa laitettua metallilenkkiä tukemaan kiinnitystä, mutta onko olemassa jotain kikkaa jolla homman saisi toimimaan? Voiko sen kiinnityksen pallon vaihtaa, vai meneekö koko systeemi vaihtoon?
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan.
Re: Xantian linnunluu
Vakaajan koukkua saa uutena ja korkkarin vivustoon saa mutterilla kiinnitettävää kuulaa. Joku yleismallinenkin tiemmä sopii.
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Re: Xantian linnunluu
Muakin kiinnostaisi tuo mutterillla kiinnitettävä kuula-malli, mistä sitä saa? Vaihto ei taida (etupäähän, vm. -99 Xantia) onnistua kuitenkaan irrottamatta koko asetelmaa?Teuski kirjoitti:Vakaajan koukkua saa uutena ja korkkarin vivustoon saa mutterilla kiinnitettävää kuulaa. Joku yleismallinenkin tiemmä sopii.
--
- TRa, tra@iki.fi
C5 Exlusive Break 3.0 V6 Automatic -06
Xantia Exlusive Break 2.0 16v -99
Xantia VSX 2.0 16v -94
- TRa, tra@iki.fi
C5 Exlusive Break 3.0 V6 Automatic -06
Xantia Exlusive Break 2.0 16v -99
Xantia VSX 2.0 16v -94
Re: Xantian linnunluu
Itse en ole koskaan ostanut, mutta marmorilta kuulemma saa korjaussarjaa. Taisi olla bilteman rakennusosaston m5-kierteinen kuula joka myös olisi aika passeli.
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Re: Xantian linnunluu
Onnistuu se irroittamatta koko säädinvivustoa, mutta melko ahdasta on, ja pitää porata siihen runkoon tapin alapuolelle hylsyn mentävä asennusreikä. Muutaman noita mutterilla kiinni tulevia kuulatappeja olen asentanut säädin autossa paikoillaan.tra kirjoitti:Muakin kiinnostaisi tuo mutterillla kiinnitettävä kuula-malli, mistä sitä saa? Vaihto ei taida (etupäähän, vm. -99 Xantia) onnistua kuitenkaan irrottamatta koko asetelmaa?Teuski kirjoitti:Vakaajan koukkua saa uutena ja korkkarin vivustoon saa mutterilla kiinnitettävää kuulaa. Joku yleismallinenkin tiemmä sopii.