Xsara HDin keinuvivut
-
hovilainen
- Viestit: 43
- Liittynyt: 09.07.2013 10:47
Xsara HDin keinuvivut
Vesipumppu rikki ja hihna hyppinyt. Loput arvaattekin. Onko olemassa tarvikekeinovipuja vai pitäisikö pitäytyä alkuperäisissä eli käytännössä käytetyissä. Onkos kokemuksia....Tack!
Re: Xsara HDin keinuvivut
Ei mjitään kokemusta, mutta ainakin HDI 90 (8V) löytyy Febi-Bilstein, ja eiköhän sitten jotain muitakin? Vai onkohan tuo jopa alkuperäisvalmistajakin?
http://www.mister-auto.fi/fi/vipupainin ... _g561.html" onclick="window.open(this.href);return false;
En tosin olisi ihan heti keksinyt hakusanaa "vipupainin"
http://www.mister-auto.fi/fi/vipupainin ... _g561.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Merkkinä pidän Febiä laatumerkkinä, mutta ei muistu kokemusta moottorin osista, enkä muista firman historiaakaan.
http://www.mister-auto.fi/fi/vipupainin ... _g561.html" onclick="window.open(this.href);return false;
En tosin olisi ihan heti keksinyt hakusanaa "vipupainin"
http://www.mister-auto.fi/fi/vipupainin ... _g561.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Merkkinä pidän Febiä laatumerkkinä, mutta ei muistu kokemusta moottorin osista, enkä muista firman historiaakaan.
Re: Xsara HDin keinuvivut
2 eri merkkiä antaa Autoluettelo. Hinnat on Swag 30e/kpl ja Kolbenschmidt 25€/kpl. Eli ei ne oo hinnan kirous. Jos kyseessä HDi 90 moottori. Voin käyä kysymässä tarkemman hinnan tai soittaa kunhan tarkka vuosimalli ja moottori on selvillä. Nuo hinnat on alv 24% mutta voi olla että saattaa saaha sisäänostohinnalla.
Citroen C5 2L HDi 136 -09 perhevankkuri, Ford Mondeo Mk3
Re: Xsara HDin keinuvivut
http://www.autopartsmarket.fi mm. AE 7,69€, INA 9,46€, Ruville 11,46€, Kolbenschmidt 11,48€.
Noiden jälkeen 30€/kpl kyllä tuntuis olevan ihan pikkasen hinnan kiroissa
Noiden jälkeen 30€/kpl kyllä tuntuis olevan ihan pikkasen hinnan kiroissa
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Re: Xsara HDin keinuvivut
Tuo "vipupainin" on minusta oikeastaan hyvä nimitys osalle. "Keinuvipu" antaa enemmänkin mielikuvan keskiakselin varassa keinuvasta osasta. Eipä silti, samaa työtähän ne tekevät... molemmat nimet kelpaavat.
Re: Xsara HDin keinuvivut
INA ja Ruville ovat molemmat Schaeffler Groupin tuotemerkkejä, vähän samoin kuin Febi ja SWAG ovat molemmat Bilstein-groupin, joskus on tietyn tuotemerkin alla markinoiduissa tuotteissa eroa, joskus ei...
Mikäs firma tuo AE mahtaa olla?
Mikäs firma tuo AE mahtaa olla?
Re: Xsara HDin keinuvivut
Federal Mogulin (Ferodo, Champion, Payen, Moog...) moottorinosatuotemerkki näyttäisi olevan:olli__o kirjoitti: Mikäs firma tuo AE mahtaa olla?
http://aftermarket.federalmogul.com/en- ... KGEqMtyjqA
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Re: Xsara HDin keinuvivut
INA 420 0086 10 4.93€ hydraulinen ventt. välyksen tasain
INA 422 0002 10 6.36€ vipupainin
Saksasta
INA 422 0002 10 6.36€ vipupainin
Saksasta
- Kaapelimies
- Viestit: 2725
- Liittynyt: 01.02.2009 14:23
- Paikkakunta: Päijät-Häme
Re: Xsara HDin keinuvivut
Älä nyt tarkemmin kerro, urlia esimerkiksi.XM Break kirjoitti:INA 420 0086 10 4.93€ hydraulinen ventt. välyksen tasain
INA 422 0002 10 6.36€ vipupainin
Saksasta
2x C5HDi Break, Xantiat Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 2xBX4WD Break,5x2CV. 2xVisa14TRS ym
Re: Xsara HDin keinuvivut
URL? 
Ja eihän täällä saanut mainostaa....
Ja eihän täällä saanut mainostaa....
Re: Xsara HDin keinuvivut
Ei liene mainostamista jos kertoo firman mistä joku saa tarvitsemaansa tavaraa edulliseen hintaan eikä ole mitään sen kummenpaa suhdetta firmaan, tai jos on, niin eikös jo tuo tavaran ja merkin ja hinnan sekä maan ilmoittaminen ole mainostamista, vaan kehnoa sellaista?XM Break kirjoitti:URL?
Ja eihän täällä saanut mainostaa....
Eli jos tiedät nettiosoitteen (URL, URI .... katso googlesta
Re: Xsara HDin keinuvivut
Googlaten
http://www.autoteileservice24.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tavara Suomeen päivässä parissa. Suomessa posti saa aikaa kulumaan joskus reilun viikon
INA 423 0002 10 koko paketti 7.29€
http://www.autoteileservice24.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tavara Suomeen päivässä parissa. Suomessa posti saa aikaa kulumaan joskus reilun viikon
INA 423 0002 10 koko paketti 7.29€
-
hovilainen
- Viestit: 43
- Liittynyt: 09.07.2013 10:47
Re: Xsara HDin keinuvivut
Kiitokset vinkeistä. Ajattelin ostaa ehjän täydellisen HDin kannen ja siitä ottaa tarpeen mukaan. En tiedä teenkö viisaasti mutta kun maksaakin vain 70 euroa ja sitten jäisi vielä ylikin ......
Re: Xsara HDin keinuvivut
Vaikuttaa edukkaalta ainakin noissa. Yritin katsella paljonko on postikulut ja miten ne saa selville, mutten oikein löytänyt, onko sinulla kokemusta ja millaisesta tavarakoosta/painosta?XM Break kirjoitti:Googlaten
http://www.autoteileservice24.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tavara Suomeen päivässä parissa. Suomessa posti saa aikaa kulumaan joskus reilun viikon
INA 423 0002 10 koko paketti 7.29€
Olen huomannut joskus kaukomaiden kanssa saman posti-ilmiön, parissa päivässä Kiinasta Helsinkiin, sitten ei kuulu mitään eikä tietysti edes näkynyt seurannassa, kun Suomessa posti otti uuden seurantanumeron ja mistäpä minä sen saisin selville(ehkä erikseen tiedustelemalla). Ja varmaan vieläkin alkuperäisen ulkomaisen seurantanumeron mukaan tavara nököttää Helsingissä, vaikka noudettu paperi-ilmoituksen avulla ja asennettukin jo aikoja sitten.
Re: Xsara HDin keinuvivut
Postit muistaakseni parin kympin luokkaa. On varmaankin ollut aina kohtalaisen samankokoisia paketteja (parit jakopäät, hihnoja, sulkia...... kymmenisen kiloa
)
Re: Xsara HDin keinuvivut
Autopartsmarketista tulee n. 11 eurolla kotiovelle, tähän mennessä paketin koosta riippumatta.XM Break kirjoitti:Postit muistaakseni parin kympin luokkaa. On varmaankin ollut aina kohtalaisen samankokoisia paketteja (parit jakopäät, hihnoja, sulkia...... kymmenisen kiloa)
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-