Xm Y4 takakontti ja tankin luukku lukossa - hjelp!

Vika vai ominaisuus?
Avatar
sitikkaporo
Viestit: 1115
Liittynyt: 01.02.2009 13:04

Xm Y4 takakontti ja tankin luukku lukossa - hjelp!

Viesti Kirjoittaja sitikkaporo »

Terve. Hätä kädessä, keskuslukitus ei avaa Xm:n takaloosteria ja tankin luukkua. Takana lukko surahtaa, mutta vaikea sanoa kumpi. Ovet menevät lukkoon, eivät aukea keskuslukituksesta.

Millä pääsen avaamaan tankin luukun?? Onko takaloosterissa jokin luukku josta pääsee lukituksen avaamaan?? Alkaa bensavalo kohta vilkkua....
eC4 2023, Dyane 1968 (ikurojekti), Mitsu Outlander PHEV 2016
biätare
Viestit: 314
Liittynyt: 01.02.2009 16:32

Re: Xm Y4 takakontti ja tankin luukku lukossa - hjelp!

Viesti Kirjoittaja biätare »

Y3:ssa oli takakontin sivussa vipu, jolla tankin luukun sai auki. Voin tutkia Y4:n tilanteen kunhan ennätän kotiin.
Avatar
sitikkaporo
Viestit: 1115
Liittynyt: 01.02.2009 13:04

Re: Xm Y4 takakontti ja tankin luukku lukossa - hjelp!

Viesti Kirjoittaja sitikkaporo »

Kiitokset!!
eC4 2023, Dyane 1968 (ikurojekti), Mitsu Outlander PHEV 2016
biätare
Viestit: 314
Liittynyt: 01.02.2009 16:32

Re: Xm Y4 takakontti ja tankin luukku lukossa - hjelp!

Viesti Kirjoittaja biätare »

Takakontin valon ja ritilän välistä löytyy tankin luukun avausvipu (hanttipuolelta).
Avatar
sitikkaporo
Viestit: 1115
Liittynyt: 01.02.2009 13:04

Re: Xm Y4 takakontti ja tankin luukku lukossa - hjelp!

Viesti Kirjoittaja sitikkaporo »

Loistavaa, suuret kiitokset nopeasta vastauksesta!!
eC4 2023, Dyane 1968 (ikurojekti), Mitsu Outlander PHEV 2016
Vastaa Viestiin