xm missä vika
xm missä vika
xm farkku 2.1td jarut ei toimi kunnolla .uuta jarrupalat vaihdoin uudet lhm nesteet puhdistin suodattimen .Jarrut ovat kovat missävika en toimi kuin veitsiläinen kello ,vertailu kohtana 2l xm henkilö malli joka on kunnossa.
Re: xm missä vika
Miks tää piti laittaa kahteen eri ketjuun? Yksikin luulisi riittävän 
-
Lemon
Olen havaitsevinani suvaitsemattomuutta sitruunapatongissa...Jeth kirjoitti:Miks tää piti laittaa kahteen eri ketjuun? Yksikin luulisi riittävän
tunnusta tyhmyyten
kiitos oikeen paljon kommetist 
No,minä havaitsen vain pientä piikittelyä ja syystäLemon kirjoitti:Olen havaitsevinani suvaitsemattomuutta sitruunapatongissa...Jeth kirjoitti:Miks tää piti laittaa kahteen eri ketjuun? Yksikin luulisi riittävän
Ja sitten havaitsen myös täydellisen kirjoitustaidon puutteenEsa66 kirjoitti:No,minä havaitsen vain pientä piikittelyä ja syystäLemon kirjoitti:Olen havaitsevinani suvaitsemattomuutta sitruunapatongissa...Jeth kirjoitti:Miks tää piti laittaa kahteen eri ketjuun? Yksikin luulisi riittävän
-
Jouko
Jospa äidinkieli on jokin muu kuin Finska.Esa66 kirjoitti: Ja sitten havaitsen myös täydellisen kirjoitustaidon puutteen
Kyse ei kuitenkaan liene täydellisestä kirjoitustaidon puutteesta.Esa66 kirjoitti:Ja sitten havaitsen myös täydellisen kirjoitustaidon puutteen