Odottavan aika on pitkä
Odottavan aika on pitkä
Kuka arvaa mitä odotan.. 
Re: Odottavan aika on pitkä
Norsua
kärsä kumminkin näkyy jo 
Tapsa 550 kirjoitti:Kuka arvaa mitä odotan..
En mä susta tiedä, mutta mä vartoon kesää
-
Lemon
Samoin, ikävöin jo Ihan Oikeaa Kevättä ja sen jälkeen ihan Oikeaa Kesää niin että tekee kipeää!!!xs2jammu kirjoitti:En mä susta tiedä, mutta mä vartoon kesääTapsa 550 kirjoitti:Kuka arvaa mitä odotan..
Tuskin sentään lisää lunta odotat
Nyt se tuli... 
- Laura78401
..Hmm..odottelitko Acryn vuosikokouskutsua ja jäsenmaksulappua..?.minulle tuli jo..!
-
Lemon
Joko Xantia HDi tai sitten jotain sellaista, mitä ei ole tapana julistaa suureen ääneen koko maailmalle! 
Niin no, jos on parin viikon ummetus takana, niin voihan sen loppumisesta internetissä iloita.Lemon kirjoitti:Joko Xantia HDi tai sitten jotain sellaista, mitä ei ole tapana julistaa suureen ääneen koko maailmalle!
Nytj ei jymrrä savolainenkaan,kerro tarkemmin..Lemon kirjoitti:Joko Xantia HDi tai sitten jotain sellaista, mitä ei ole tapana julistaa suureen ääneen koko maailmalle!
Ymmärrykseni mukaan esim. afriikkalaiset ei ole tästä paljon kiinnostuneita,ja minulla voluminappula minimissä,
-
Jouko
No nyt mä sen hokasin (tai sitten ei). Tapsa odottaa ölumpialaisten kisojen päättymistä.Tapsa 550 kirjoitti: Ymmärrykseni mukaan esim. afriikkalaiset ei ole tästä paljon kiinnostuneita,ja minulla voluminappula minimissä,
Lue aikaisemmat viestit ,se tuli jo.. 
Tais ootella lisää lunta... 
Ai mää vai...
1. Citroen Xsara 1.6 -05, 2. Cactus -14, 3. Chrysler GV 3.3 -04 (remontissa), 4.Citroen Xsara 1.6 -00 (remontissa), 5. XM V6 -92, 6.Saxo 1.4i -01, 7. BX 1.9 GT -85 (Proj) 8. 2 x 2CV6 ( proj) 9. Opel Kadett 1.2 -72 (Proj)
1. Citroen Xsara 1.6 -05, 2. Cactus -14, 3. Chrysler GV 3.3 -04 (remontissa), 4.Citroen Xsara 1.6 -00 (remontissa), 5. XM V6 -92, 6.Saxo 1.4i -01, 7. BX 1.9 GT -85 (Proj) 8. 2 x 2CV6 ( proj) 9. Opel Kadett 1.2 -72 (Proj)
No ei,
ranu saatta arvata..
ranu saatta arvata..
Kait se tuo jousipalloavain on.
Tavallinen terve järki ei ole erityisen tavallista.
Ei saisi kesä tulla vielä ainakaan. FZR:n 20 venttiiliä odottavat edelleen välysten mittausta ja kaasarit putsausta. Ketjutkin pitäisi vaihtaa... ehtisköhän maaliskuussa...xs2jammu kirjoitti:En mä susta tiedä, mutta mä vartoon kesää
VW Passat B7