Voinko vaihtaa rengaskoon samoille vanteille 195/65 R 15
t leena
ps. kannattaako mun ostaa hakka merkkiset vai continentalit, continentaleissa kuulemma on huono vesiliirtopito
Vanteille tuo koko kyllä passaa mutta mahtuuko moiset pyörimään Xsaran alla?leenapee kirjoitti:Kesärenkaat kokoa 195/55 R 15 89H XL autossa Citroen Xsara vm -02 1.6 alumiinivanteet
Voinko vaihtaa rengaskoon samoille vanteille 195/65 R 15![]()
![]()
...ei ollut annetuissa vaihtoehdoissa.RPekka kirjoitti: Sitikkaan pistetään konsernin renkaat eli Michelinit.
Häh..? Siis tekeekö joku muukin RENKAITA..?leenapee kirjoitti:Miks Michelinit pitää olla?![]()
Pari viestiä ylempänä kerroin, että misukan HYVÄT renkaat saat 360e kotiovelle! Viet ne halvimpaan paikkaan asennettavaksi ja unohdat tuommoset savatleenapee kirjoitti:Minä vähän kyselin rengasliikkeestä ja ne tarjosivat Goodyearin tytäryhtiön SAVA-merkkisiä renkaita. Minä en hirveästi ajele (ajokilometrejä tulee vuodessa n. 10 ooo km).
Oli ainakin edullisempi (359) kuin Continental (527)
Äläs ny noin pistä. Mullon ollu jo vuoden saatanan savat ja hyvin on mun ajos menny, toimii varmasti vielä paremmin rauhallisemmalla kaasujalallaEsa66 kirjoitti:ja unohdat tuommoset savatOnkos tämä nyt jotain naisen logiikkaa
Taitaa olla urpojen äijien pätemistä tuommoset tanan savat, ja muutenkin ylihintaista paskaa näköjään tarjoavat naisille
Sulta jäi nyt pointti huomaamatta! Misukan saa samalla hinnallaJeth kirjoitti:Äläs ny noin pistä. Mullon ollu jo vuoden saatanan savat ja hyvin on mun ajos menny, toimii varmasti vielä paremmin rauhallisemmalla kaasujalallaEsa66 kirjoitti:ja unohdat tuommoset savatOnkos tämä nyt jotain naisen logiikkaa
Taitaa olla urpojen äijien pätemistä tuommoset tanan savat, ja muutenkin ylihintaista paskaa näköjään tarjoavat naisille
kummasti eturenkaista oli hävinnyt 4mm viime kesänä.. Eikä ne ny oo nii kova äänisetkään. 500€ kierros 215/45-17 koossa, naapuri rengasliikkeessä.
Ostakaa te muut miseliiniä, mä ostan mitä haluan