http://www.ruutu.fi/video?vt=video_episode&vid=282556" onclick="window.open(this.href);return false;
käydä kurkistamassa mitkä olivat C6:n suurimmat puutteet...
Sun pitää päättää! Unelmat ovat vain unelmia ja unelmiksi jäävätkin, mutta tavoitteet ovat realistisia ja sellaisina toteutettavissa!valvoline kirjoitti:pitäähän sitä unelmia/tavoitteita olla.
Ainahan sitä voi toki vanhoja haikailla. Vanhoissa autoissa on aina oma fiiliksensä, hienoutensa, ominaisuutensa, omituisuutensa, jne. Joistakin tulee jopa suoranaisia kulttuuri-ikoneja, kuten "vanhoista oikeista sitikoista" - eikä aiheetta. Uusia CX:iä, GS:iä, DS:iä tai SM:iä ei kuitenkaan ole tarjolla - eikä ehkä edes voi tulla. Niiden hienous on suureksi osaksi siinä, kuinka hienoja ne ovat olleet tullessaan - verrattuna muuhun maailmaan. En usko, että mikään tuleva auto tulee ikinä yltämään DS:n (ja ehkä ei edes SM:n) suhteelliseen edistyksellisyyteen. Konkurssin jälkeen Citroen oli pitkään ehkä se tasan viimeinen firma mikä moista on edes yrittänyt. Valitettavasti trendinä on ollut (rajusti yksinkertaistettuna) pitkään lisääntyvä vanhojen ideoiden kierrättäminen - mihin on liittynyt kiinteästi tarve tehdä asioita halvemmalla ja tavallisia ihmisiä viehättävämmällä tavalla - ehkä osittain muotoilua lukuunottamatta, mistä on syntynyt myös joitakin suorastaan ruman kauniita tuotoksia. Kauneushan on katsojan silmässäCikatti kirjoitti:Haukotus... CX on silti vieläkin suhteessa tähän kehityksestä edellä. C6 on hyvin epäkiinnostava laite, siis C6 on erittän hyvin epäonnistunut.
Ei tullut mulle Ceekuutosta, väärät numerot arvottiin taasTirehtööri kirjoitti:Aamulla nähty C6:n koeajo innoitti tekemään kolme riviä lottoa ja jokerin...
Sama juttu. Vanhoilla Xantioilla ajelu jatkuu täälläkin...zX-files kirjoitti:Ei tullut mulle Ceekuutosta, väärät numerot arvottiin taasTirehtööri kirjoitti:Aamulla nähty C6:n koeajo innoitti tekemään kolme riviä lottoa ja jokerin...
Käytettävyydeltäänhän C6 on kuin CX, ja hieno saman tyylin jatkaja, käyttöautona en ainakaan itse tee kummallakaan mitään mut silti, tuosta kun olis tehty myös break malliin CX niin olisi saatu markkinoiden upein tehdasvalmis ruumisautoCikatti kirjoitti:Haukotus... CX on silti vieläkin suhteessa tähän kehityksestä edellä. C6 on hyvin epäkiinnostava laite, siis C6 on erittän hyvin epäonnistunut.
Hyvä oli juttu, mutta mun makuuni toi väri oli hyvä. Vaihteeksi jotain muuta kuin ne mustat jotka mä olen nähnyt täällä livena.Sitikkapuoskari kirjoitti:Oli kyllä harvinaisen hyvä juttu tuo, pitää oikein leikata erilleen tuo pätkä jatkokäyttöäa varten. Väri ei ollut paras mahdollinen..
Kateellisen jupinaaCikatti kirjoitti:Haukotus... CX on silti vieläkin suhteessa tähän kehityksestä edellä. C6 on hyvin epäkiinnostava laite, siis C6 on erittän hyvin epäonnistunut.
Pakko myöntää että osittain jopa ymmärrän pointtisi. Ei sitä samaa henkeä ole C6:ssa kuin CX:ssä, mutta eipä oikein mikään muukaan automalli ole onnistunut siinä hommassa merkistä riippumatta. Aina ne uudet on erilaisia. Olihan toi CX tosi ruma DS:sän korvaajaksi, mutta aika on senkin kullannut ja tehnyt siitä elegantin vaunun joka himoittaa monia kuten minua, mutta vielä joutuu taisteleen realiteettien kanssa.Cikatti kirjoitti:Cee kuukasta en kyllä jaksa välittää, valmistus on noloa luokkaa, ei myy, ei kiinnosta immeisiä kuin ulkomuodon ihailun asteella. CX oli aikanaan suhteellisesti pirun kallis ja silti myi miljoonia.
C6:ssa onnistui koppa, se on pirun komeen muotoinen, aivan mahtava. Mutta, jotain kummaa siinä kokonaisuudessa on joka on tylyn tylsää. Kun 4 vuotta sitten istahdin C6:n penkille niin mikään ei tuntunut miltään, paitsi, muotoilu ulkoa päin katsellessa.
Ei kadehdituta, ei sitten millään sillä olisivat voineet yrittää ihan edes vähän enemmän. Minulla on varmaan vain hirveät CX-viekkarit kun tämmöisiä höpötän
Tuo onkin mielestäni C6:n pahin puute: kun ei ole kuin se takapaksiton korimalli valmistuksessa. Breakinä varmasti kiinnostaisi... nykyisellä korimallilla... no ei oikeastaan, vaikka komea kyllä onkin.Xari kirjoitti:mut silti, tuosta kun olis tehty myös break
Milläs merkillä on edustusluokan auto saatavana farmarina?laakeri kirjoitti:Tuo onkin mielestäni C6:n pahin puute: kun ei ole kuin se takapaksiton korimalli valmistuksessa. Breakinä varmasti kiinnostaisi... nykyisellä korimallilla... no ei oikeastaan, vaikka komea kyllä onkin.