Ja saa tulla vaikka kauempaakin, kaffetta riittää ja olen jo pyytänyt varaamaan pullaakin tarpeeksi
Muistin virkistämiseksi,jos on päässyt unohtumaan missä Auran ABC sijaitsee
Em mää vaan tiärä.zX-files kirjoitti:Koska me siellä Joukolla sitten kokoonnutaan![]()
Se onkin hyvä, kun kassahenkilökään ei pysty pullaksi muuttumaanLemon kirjoitti:olen jo pyytänyt varaamaan pullaakin tarpeeksi
No sittenhän sinulla ei ole mitään syytä olla tulematta keskiviikkkoisin (kuun viimeinen) Etelä-Karjalan miittiinLemon kirjoitti:Mullekin sopisi paljon paremmin, että Pä-Hän miitit olisi viikonloppuisin, torstai on kaikkein huonoin ilta, koska juuri silloin mulla on pitkä työpäivä, muuten änkeisin sinne varmaan joka kerta mukaan
...me kahviteltiin jo päivällä ja haukuttiin kaikki...Jouko kirjoitti:Em mää vaan tiärä.
Näinhän siinä pääsi käymään.2cvkimmo kirjoitti:...me kahviteltiin jo päivällä ja haukuttiin kaikki...Jouko kirjoitti:Em mää vaan tiärä.
älkää olko huolissanne ei me unohdettu teitä, me aloitettiin haukkumalla kaikki ketkä oli pois2cvkimmo kirjoitti:...me kahviteltiin jo päivällä ja haukuttiin kaikki...Jouko kirjoitti:Em mää vaan tiärä.