Kenen auto ;)
- Sitikkapuoskari
- Viesti:
Kenen auto ;)
On siellä piilomainostakin...
http://dl.dropbox.com/u/7464461/N%C3%A4 ... .33.30.png" onclick="window.open(this.href);return false;
http://dl.dropbox.com/u/7464461/N%C3%A4 ... .33.30.png" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Kenen auto ;)
Tuollaista mainosta ei rahalla saa 
- Xsara Break Exclusive 2001 (ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006)
- ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
Just näin mainoksen maikkarilla, en kuvasta tunnistanut Hanna Pakarista.....
- Sitikkapuoskari
- Viesti:
Kuka se onCroisette kirjoitti:Just näin mainoksen maikkarilla, en kuvasta tunnistanut Hanna Pakarista.....
-
Lemon
Minä ainakaan en tosiaankaan kiinnittänyt minkäänlaista huomiota mihinkään mainoksiin tai henkilöihin! Enhän minä tunnista aina vastaantulevia tuttujakaan.
Ainoa mikä kiinnitti huomiota oli D-malli! No myönnän kyllä, että ACryn tarra sieltä erottui aika hyvin, mutta tuskin sitäkään huomaavat muut kuin ne, jotka tuntevat tarran ennestään
.
-
Lemon
Kuva on tuossa tulostettuna, muta kenen auton kuvan olen tulostanut 
Onks tää autokin AutoMecan?
-
Lemon
XS2jammu ei varmaankaan lue tätä, mua nolottaa...Lemon kirjoitti: Enhän minä tunnista aina vastaantulevia tuttujakaan.![]()
Olen samaa mieltä, on paljon mukavampi kun tietää kenen nimimerkin kanssa moikkaa tai keskustelee.Lemon kirjoitti: niin että alkakaa käyttää nimilappuja Citikkatapaamisissa, niin minäkin tiedän kenen kanssa jutustelen!
Minä teetin lippiksen epsanjassa, jossa lukee nimimerkkini. Ostin huutonetistä siihen vielä sitikka-pinssin. Aioin pitää tätä lippistä päässä tapaamisissa, joten tervetuloa juttusille
Citroen Bx 19 Millesime -92 aut., Bx 19 TZI farm -92.
Vw K70L -72 museorek., mopedi Crescent Topper -67 museorek., Yamaha 80 Ygs-1 -71 museorek.
Vw K70L -72 museorek., mopedi Crescent Topper -67 museorek., Yamaha 80 Ygs-1 -71 museorek.
-
Jouko
Ei ainakaan ennen ole ollut ja tuskin on vieläkään. Auto on ollut esillä viimeksi vuoden 2009 kesätapahtumassa ja 2008 ja aikaisemminkin. Muistaakseni viime kesänä ei ollut mukana.Lemon kirjoitti:Kuva on tuossa tulostettuna, muta kenen auton kuvan olen tulostanut
-
Lemon
Ai asuuks se auto Mäntyharjulla...Jouko kirjoitti:Ei ainakaan ennen ole ollut ja tuskin on vieläkään. Auto on ollut esillä viimeksi vuoden 2009 kesätapahtumassa ja 2008 ja aikaisemminkin. Muistaakseni viime kesänä ei ollut mukana.Lemon kirjoitti:Kuva on tuossa tulostettuna, muta kenen auton kuvan olen tulostanut
-
Lemon
No joo mä MELKEIN tunnistan arvoisan nimimerkin kun / jos taas tavataaneskere kirjoitti: Minä teetin lippiksen epsanjassa, jossa lukee nimimerkkini. Ostin huutonetistä siihen vielä sitikka-pinssin. Aioin pitää tätä lippistä päässä tapaamisissa, joten tervetuloa juttusille
kaikki tuntee apinan jne...
Ei asu.
DS19 58
DS21ieH 5v. 71
C8 V6 04
BX19GTi 16V 90
Xantia TCT Activa 96
Xantia V6 Break 98, 2 x 00
14 x Xantia 1.8-2.0 95-01
Traction avant B15H -54 (projekti)