Vaimo tokaisi, että sitokoissa näyttää olevan sellainen ominaisuus, että ne lisääntyy...
Mutta punaista Xantiaa ei vielä ole ollutkaan
Vaimo on ihan oikeassa! Mulle joku viisaampi on sanonut,että sen jälkeen kun niitä on kaksi ne näyttää lisääntyvän ihan itsekseen...aaltopelti_fun kirjoitti: Vaimo tokaisi, että sitokoissa näyttää olevan sellainen ominaisuus, että ne lisääntyy...
...niin, kukapa sellaisia ZX-kuvia seinälleen laittaisikaan...Lemon kirjoitti:enkä ainakaan vanhaan tupakkakalenteriin vaihda!
2cvkimmo kirjoitti:
...niin, kukapa sellaisia ZX-kuvia seinälleen laittaisikaan...

Silloin kun ostivat tuon uutena vitsailivat että mulla on etuosto-oikeus siihen. Eipä sitten ollutkaanitäsuomi kirjoitti:XM vm -90,
tod. pienillä kilometreillä ja niin lähelle uudenveroinen kuin 21 vuotta vanha auto voi olla.Pumpuliin/kesäkäyttöön menee. Ei tule käyttistä tästä...
Loadrunner -aihio..?Croisette kirjoitti:CX breakin tyhjä kori. Yleensä kun korista on kaikki osat näin huolellisesti irroitettu, niin seurava paikka on kuusakoski, mutta tää oli vielä sen verran ruosteeton, että pitäähän se jonnekin taltioida
. Saas nähdä mitä tästä sit syntyy...?
Nyt kun olet Cikatti hetken jo ehtinyt Käkkylällä ajelemaan, niin kerro ensituntemukset siitä mikä on paremmin tai huonommin kuin esim. XM:ssä. Minua ainakin kiinnostaa. Onko Eldorado yhtä leuhka peli kuin miltä se näyttääCikatti kirjoitti:http://i638.photobucket.com/albums/uu109/CIkatti/Northstar_32_valve.png
Siinä sitten langettiin, nyt jo itkettää ja naurattaa sillä ei tämä masokismi ota loppuakseen. Nyt loppuu epämääräiseksi ajaksi sitruunaharraste. Tietty harrastan vielä XM V6 24 valven leimalle.
...mikään ei siis ole muuttunut...Cikatti kirjoitti:Vaihteistoöljyt vaihdetaan irroittamallla 20 ruuvia vaihteiston öljypohjasta. Ei MITÄÄN proppua ja filtteritkin löytyy vasta kun pelti on poissa. Lisäys suuresta tikun reiästä sen sijaan oli poikkeuksellisen helppo.
vibes kirjoitti:Ite tänään taas duunikaverin N8:a säädin ja yllättävän viksulta vehkeeltä se tuntuu.
Kyllä tässä alkaa olemaan omaa iPuhelinta hetki hetkeltä enemmän ikävä...citrique kirjoitti:myös vaimolle tuli hankittua iPhone