P11 (-97) 1.6i ketjulla kestää ainakin 230 tkm/14v. Tämä siis nimimerkillä "kokemusta on edellisestä autosta...". Sama konehan löytyy tosiaan ainakin Sunnyista (sekä 1-piste että 4-pisteruiskuversiona?) ja Almeroista. Kaikki yleistäminenhän on pahasta, mutta minä en ainakaan ole kuullut ainoastakaan ketjukatkaisusta Nissanilla. Työkaveripiirissä löytyi samalla 1.6:lla sekä Sunny (-95) että Primera (-00) , molemmat pyörineet yli 200tkm kun vaihtoon menivät.jaakkovaakko kirjoitti:Almera/Primera jakoketjun vaihtotarve n 150 tkm (ketju venyy/vilkuttelee härövaloa) hilut vaihtotöineen n. 1400€. Micra taisi mennä samoissa. Primera P11 automaatti 2.0i katkoi jakokejua( Täystuho)ilman ennakkovaroitusta pääsääntöisesti 200tkm.
Ai niin, eka viesti patonkiin vaikka aika pitkään olen jo täällä roikkunut. Naapurifoorumin puolella olenkin enemmän postitellut. (alla Xsara -02 Break 2litrasella bensalla...)