Siellä viiksen sisällä on jonkinverran kovettunutta rasvaa olen aukonut ja puhdistanut.Viiksiäkin löytyy jos et saa toimimaan..Xantippa kirjoitti:Mulla on ollut tuota vilkkuongelmaa kylmänä jo parina talvena, 20 asteen pakkasessa ei ole välttämättä ekassa risteyksessä toiminut. Nyt on temppuillut satunnaisesti myös kesällä, mutta lähtee kyllä vilkuttamaan jos vilkkuviikseä painaa kovemmin pykäläänsä. Veikkaisin että itse viiksi alkaa olla kulunut ja pitäisi tuo varaviiksi vaihtaa tilalle kun jaksaisi.
Xantian vilkut ei toimi
Re: Xantian vilkut ei toimi
Re: Xantian vilkut ei toimi
Yhden kuolleen aukaisin ja siitä oli ainakin metalli päässyt loppumaan kesken... rasvaus ei enää olisi mitään auttanut.Tapsa 61 kirjoitti:Siellä viiksen sisällä on jonkinverran kovettunutta rasvaa olen aukonut ja puhdistanut.Viiksiäkin löytyy jos et saa toimimaan..
VW Passat B7