xantian käsijarru
xantian käsijarru
Xantian uudet käsijarruvaijerit irtosi pidikkeistään. Saako niitä laitettua sisältä käsin paikoilleen? avaamalla keskikonsolin.
Ei oikein huvita mennä ulkokautta yrittämään, kun on pakkanen täällä lapissa.
Ei oikein huvita mennä ulkokautta yrittämään, kun on pakkanen täällä lapissa.
Re: xantian käsijarru
Onko ne molemmat irti.Soundi kirjoitti:Xantian uudet käsijarruvaijerit irtosi pidikkeistään. Saako niitä laitettua sisältä käsin paikoilleen? avaamalla keskikonsolin.
Ei oikein huvita mennä ulkokautta yrittämään, kun on pakkanen täällä lapissa.
Re: xantian käsijarru
kyllä ne irtosi molemmat. laitoin pukilla ne paikoilleen, mutta parin päivän päästä irtosivat. ja nyt ei ole paikkaa missä laittaa, ja täällä on talvi:)
Re: xantian käsijarru
Alle on tosiaan pakko mennä, mutta onneksi se on nopea homma napsauttaa ne paikoilleen.
Mikäs ne irrotti, vääränlaiset vaijerit, väärää reittiä viety vai mikä?
Mikäs ne irrotti, vääränlaiset vaijerit, väärää reittiä viety vai mikä?
VW Passat B7
Re: xantian käsijarru
Väärin päin? 
Re: xantian käsijarru
Kannattaa myös tarkistaa että ne muoviset n. 15 cm pitkät ohjainholkit siellä sisäpäässä ovat yhä tallessa ja ehjinä, aikas usein ovat hukattu tai rikki. Uudet eivät kovin montaa euroa maksa.
Väärinpäin tai vääränmittaiset vaijerit ovat tosin se yleisempi syy, jos eivät paikoillaan pysy.
Väärinpäin tai vääränmittaiset vaijerit ovat tosin se yleisempi syy, jos eivät paikoillaan pysy.
Re: xantian käsijarru
Oikein päin ovat ja oikean mittaiset. Luulen että oikea puoli ei mennyt kunnolla paikalleen ensimmäisellä kerralla.
Reitti pitää vielä tarkistaa.
Paikallisen korjaajan mukaan keskikonsolin avaamalla saisi kiinnitykohdan näkyviin.
Lunta on satanut jo kaksi päivää taukoamatta, joten alle ei viitsi lähteä könyämään.
Reitti pitää vielä tarkistaa.
Paikallisen korjaajan mukaan keskikonsolin avaamalla saisi kiinnitykohdan näkyviin.
Lunta on satanut jo kaksi päivää taukoamatta, joten alle ei viitsi lähteä könyämään.
Re: xantian käsijarru
Rälläkän tarvii avaukseen...Soundi kirjoitti:Oikein päin ovat ja oikean mittaiset. Luulen että oikea puoli ei mennyt kunnolla paikalleen ensimmäisellä kerralla.
Reitti pitää vielä tarkistaa.
Paikallisen korjaajan mukaan keskikonsolin avaamalla saisi kiinnitykohdan näkyviin.
Lunta on satanut jo kaksi päivää taukoamatta, joten alle ei viitsi lähteä könyämään.
Re: xantian käsijarru
Re: xantian käsijarru
Tähän korjaajaan en hirveesti luottais, sillä ei sitä vaijerien sisäpään kiinnitystä sisäkautta esille ilman rälläkkää, eli ei onnistu. Ala kautta ne on laitettava, ja on helppoa jos on oikeat osatSoundi kirjoitti: Paikallisen korjaajan mukaan keskikonsolin avaamalla saisi kiinnitykohdan näkyviin. .
Re: xantian käsijarru
Kiitos kaikille avusta ja Hyvää uutta vuotta!
Re: xantian käsijarru
Jeps helppo ja yleinen vika. Siksi mainitsien asiasta.....
Ja edelleen on pakko kysyä, että oliko ne ohjainholkit ehjät ja paikoillaan?
Ja edelleen on pakko kysyä, että oliko ne ohjainholkit ehjät ja paikoillaan?
Viimeksi muokannut Croisette, 31.12.2011 00:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: xantian käsijarru
eka kerralla meni aika näppärästi, ehkä liiankin koska irtosi. Osat on auto artikkelista, ja siten pitäisi olla oikeat.
ja pituuserohan on aika selkeä. Mutta tarkistus vielä eli kumpi puoli on lyhyemmällä vaijerilla?
ja pituuserohan on aika selkeä. Mutta tarkistus vielä eli kumpi puoli on lyhyemmällä vaijerilla?
Re: xantian käsijarru
Muistelisin joskus saaneeni artikkelistakin jotain ei-niin-hyviltä vaikuttavia tarvikevaijereita... liekö paremmat olleet sitten loppu silloin. Sopivia olivat nekin kuitenkin.Soundi kirjoitti:Osat on auto artikkelista
VW Passat B7
Re: xantian käsijarru
Lyhyempi on vasemmalla
