Kuulemma loppu tehtaalta, mutta löysin ebaysta:
http://www.ebay.de/itm/220849961492" onclick="window.open(this.href);return false;
Postikulut Suomeen oli muistaakseni 2,25 £ eli ei kallistakaan.
XM pissipojan suuttimet
XM pissipojan suuttimet
Wanha neukkumopo & Japanialainen mopo² & Porsche & 230CE