XM pissipojan suuttimet

Vika vai ominaisuus?
Avatar
zX-files
Viestit: 2929
Liittynyt: 21.08.2009 08:59
Paikkakunta: Varsinainen Suomi
Viesti:

XM pissipojan suuttimet

Viesti Kirjoittaja zX-files »

Kuulemma loppu tehtaalta, mutta löysin ebaysta:
http://www.ebay.de/itm/220849961492" onclick="window.open(this.href);return false;
Postikulut Suomeen oli muistaakseni 2,25 £ eli ei kallistakaan.
Wanha neukkumopo & Japanialainen mopo² & Porsche & 230CE