Eibxzxxm kirjoitti:Käykö sama talvimaski xm y3 ja y4 ?
xm talvimaskit?
Re: xm talvimaskit?
Re: xm talvimaskit?
Y4 viimasuoja ei sovi suoraan Y3seen. Ja jos Y3 on ns suomiauto, jossa on maahantuontihuollossa lisätty pakollinen kilpiteline, niin joutuu leikkelemään melko paljonkin.
Wanha neukkumopo & Japanialainen mopo² & Porsche & 230CE
Re: xm talvimaskit?
Minkä takia mä sain polkaistua Y4 suojan Y3:n keulaan?
Eli Y4 -97 XM suojan laitoin ihan pokkana Y3 farkkuun vm -92. Kyllä se meinas ahdistaa mutta sinne uppos.
Eli Y4 -97 XM suojan laitoin ihan pokkana Y3 farkkuun vm -92. Kyllä se meinas ahdistaa mutta sinne uppos.
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Re: xm talvimaskit?
Oli sun Y3sessa rekkarikilven takana se suomimaahantuonnin alumiinilärpäke 
Wanha neukkumopo & Japanialainen mopo² & Porsche & 230CE
Re: xm talvimaskit?
No heh, tuo siis on se vastaus miksi mun Y4 läpyskä pysyi Y3:n keulassazX-files kirjoitti:Oli sun Y3sessa rekkarikilven takana se suomimaahantuonnin alumiinilärpäke
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.