Nojoo, myönnetään, väsynyt perjantaikommentti. Silti ikävästi näitä alle tonnin vehkeitä kierrätetään pihasta toiseen tarttumatta itse ongelmaan ja silloin kulkimesta tulee tikittävä pommi. Varaosina hukkaaminen ei huono vaihtoehto...Kaapelimies kirjoitti:Kyllä täälläpäin hukkaaminen voidaan suorittaa monella eri tavalla, kiertoon taitaa tarkoittaa samaa jokapuolella? Otahan Akaile laput pois silmiltä ja se oletusherne pois nenusta.Akaile kirjoitti:Näissä piireissä tuo hukkaaminen yleensä tarkoittaa vahingon pistämistä kiertoon....huoh... Onko se reilun pelin pelaaminen niin perseestä vai miksi näin?
Huoltoahan tuo järjestelmä tarvitsee kiireen vilkkaa, mutta että kiertoon sellaisenaan...kele.
Etujarrujen paine? Xantia.
Re: Etujarrujen paine? Xantia.
Berlingo 1.9D -04, Xantia V6 Break -00, Xantia 1.8 16v Exclusive Break -00, Xsara 1.6i -00, GS Pallas -77, 2cv6 AK??? -76, 2cv-Super -71, 2cv6 -77, Dyane Super -73, Dyane -68
Re: Etujarrujen paine? Xantia.
En tiedä, kuinka tulen arkaa LHM on, mutta sen typpipuolen osalta varotoimena riittää, että siltä varalta, jos painetta kuitenkin on, avaat sen päätytulpan varovasti. Eli laita pallo tulpasta kiinni ruuvipenkkiin ja käännä rauhallisesti auki pallosta putkitongilla/palloavaimella pyörittämällä. Käytä suojalaseja ja kuulosuojaimia. Jossain todennäköisesti 1,5-2,5 kierroksen kohdalla henkäisee, jos on henkeä. Eihän se typpi rälläköidessä mitenkään reagoi tietenkään, mutta on se paineistettua kuitenkin... jos sitä on.catmatti kirjoitti:voiko sen kuulan vetää rälläkällä halki?
VW Passat B7