Re: Etujarrujen paine? Xantia.
Lähetetty: 17.12.2011 13:02
Nojoo, myönnetään, väsynyt perjantaikommentti. Silti ikävästi näitä alle tonnin vehkeitä kierrätetään pihasta toiseen tarttumatta itse ongelmaan ja silloin kulkimesta tulee tikittävä pommi. Varaosina hukkaaminen ei huono vaihtoehto...Kaapelimies kirjoitti:Kyllä täälläpäin hukkaaminen voidaan suorittaa monella eri tavalla, kiertoon taitaa tarkoittaa samaa jokapuolella? Otahan Akaile laput pois silmiltä ja se oletusherne pois nenusta.Akaile kirjoitti:Näissä piireissä tuo hukkaaminen yleensä tarkoittaa vahingon pistämistä kiertoon....huoh... Onko se reilun pelin pelaaminen niin perseestä vai miksi näin?
Huoltoahan tuo järjestelmä tarvitsee kiireen vilkkaa, mutta että kiertoon sellaisenaan...kele.