Tuo kuulostaisi täydelliseltä ratkaisulta. Ainoa on, että menee seuraavat pari kuukautta sen verran tiiviillä Euroopan turneella, etten välttämättä ehdi missään välissä siellä päin ajella. Mutta katsellaan tilanne, kun seuraavan kerran tulee asiaa.Teme kirjoitti:Koppaa Turtanalta matkalla valkoinen kuuppa ja tule vaihtamaan se mun punaiseen (irroitettu)
Yks pitää jäädä, teen kelkan perään ahkion
XUDin kiinnityspisteet
Re: XUDin kiinnityspisteet
Mitä pahempi paikka, sitä pitempi jenka.
http://mattila.puheenvuoro.uusisuomi.fi/
http://alstuttu.org/
http://mattila.puheenvuoro.uusisuomi.fi/
http://alstuttu.org/
Re: XUDin kiinnityspisteet
Ensi viikon keskiviikkona 18.1. pitäis kiepahtaa murskaamolla - pistelen yyveitä.
Mitä pahempi paikka, sitä pitempi jenka.
http://mattila.puheenvuoro.uusisuomi.fi/
http://alstuttu.org/
http://mattila.puheenvuoro.uusisuomi.fi/
http://alstuttu.org/
Re: XUDin kiinnityspisteet
Syylärin yläkiinnikkeet.

Mitä pahempi paikka, sitä pitempi jenka.
http://mattila.puheenvuoro.uusisuomi.fi/
http://alstuttu.org/
http://mattila.puheenvuoro.uusisuomi.fi/
http://alstuttu.org/
Re: XUDin kiinnityspisteet
Voimanottoakseli:
http://www.rmattila.com/images/projektit/xud/xud_pto/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.rmattila.com/images/projektit/xud/xud_pto/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mitä pahempi paikka, sitä pitempi jenka.
http://mattila.puheenvuoro.uusisuomi.fi/
http://alstuttu.org/
http://mattila.puheenvuoro.uusisuomi.fi/
http://alstuttu.org/