Sivu 2/2

Re: Xantia pakettiautoksi...mitä olette tehneet

Lähetetty: 18.07.2013 15:51
Kirjoittaja olli__o
En ihan suoraan usko että molemmat verot koko vuodelle on tuossa 417,93 € tai sitten siinä on jotain hyvitystä tms.?

Trafin laskuri antaa tuollaiset henkilöautolle (1.1.2013 alkaen):

Koodi: Valitse kaikki

VERON MÄÄRÄ
					päivässä 	vuodessa*
Perusvero: 			0.641 	233.965
Käyttövoimavero:  	1.155 	421.575
Yhteensä:				1.796 	655.540

*veron määrässä vuodelle ei ole huomioitu karkauspäivää
Pakettiauto:

Koodi: Valitse kaikki

VERON MÄÄRÄ
					päivässä 	vuodessa*
Perusvero: 			0.641 	233.965
Käyttövoimavero: 	0.189 	68.985
Yhteensä: 				0.830 	302.950
http://www.trafi.fi/tieliikenne/verotus ... rolaskurit" onclick="window.open(this.href);return false;

(Tuo painon mukainen 183,96 € on 1.1.2013 alkaen noussut 233,97 €, mutta sama silti oli henkilöauto tai pakettiauto)

Re: Xantia pakettiautoksi...mitä olette tehneet

Lähetetty: 18.07.2013 16:29
Kirjoittaja Ralle
olli__o kirjoitti:En ihan suoraan usko että molemmat verot koko vuodelle on tuossa 417,93 € tai sitten siinä on jotain hyvitystä tms.?
Tuossa puhuttiinkin kokonaissummasta :mrgreen: Eli tuo 417,93 on yhteenlaskettusumma.

Re: Xantia pakettiautoksi...mitä olette tehneet

Lähetetty: 19.07.2013 21:50
Kirjoittaja Sitikkapuoskari
No nyt on xantia paku. Alaosat irti ja selkänojat reikäpannalla yli ja pop-niiteillä koriin.