Re: Xm: n helmojen hitsaus
Lähetetty: 27.04.2012 21:24
Suosittelen Loimaan seudulla T:mi Timo Julkunen kaikkiin Citroen kulkineisiin...SusiXm kirjoitti:Nimenomaan se vain " korjattiin".zX-files kirjoitti:Cikatti taisi viitata siihen, että KYNNYSKOTELO on nyt "korjattu" laittamalla vain siihen HELMAPELTIIN paikkaa. Tuo kynnyskotelo kun on eräs tärkeitä auton kantavia rakenteita, ja siinä kuuluisi olla paljon muutaakin kuin se ulosnäkyvä osa.
Ja v-tuttaa suuresti halvat p-skakorjaajat jotka noita ranetuksia tekee. Moisesta otetaan hintaa, ja työn joutuu kuitenkin tekemään uudelleen parin vuoden päästä. Kaiken lisäksi silloin taas vaikeamman kautta.
Vuosi kerrallaan eteenpäin, enkä tule yrittämään myyntiä ko Xm: n kanssa.
Älkää peljästykö myynti- ilmoituksissa tältä kalskahtavaa autoa;ANNAN sen
sitten kun aika koittaa varaosiksi jollekin, joka tietää mitä tekee sillä.
Niin meni meidän vanha Bx:kin,annettuna, Loimaan mies haki pois
Kiitokset siitä hänelle