Veikkaan että ostajaehdokkaita on jonoksi asti varsinkin kun myynnistä on annettu ennakkovaroitusJeth kirjoitti:Jos tulee myyntiin 10. heinäkuun jälkeen ja hinta on kohdillaan, voisin tässävaiheessa jo tarjoutua ostamaanlikn kirjoitti:Meiltäkin tullee (?) keväämmällä myyntiin hieno BX Sport..
bx-katoava luonnonvara
Re: bx-katoava luonnonvara
C5 HDi, XM Turbo C.T. Automaagi -94
No se.. Pakko saada 4WD, Sport ja 16V...Kenguru kirjoitti:Veikkaan että ostajaehdokkaita on jonoksi asti varsinkin kun myynnistä on annettu ennakkovaroitusJeth kirjoitti:Jos tulee myyntiin 10. heinäkuun jälkeen ja hinta on kohdillaan, voisin tässävaiheessa jo tarjoutua ostamaanlikn kirjoitti:Meiltäkin tullee (?) keväämmällä myyntiin hieno BX Sport..
No noilla jo pärjäisJeth kirjoitti: No se.. Pakko saada 4WD, Sport ja 16V...
C5 HDi, XM Turbo C.T. Automaagi -94
Jaa BX katoava luonnonvara
Mulla ne on kohta lisääntyvä luonnonvara
BX van sitruunoita löytyy 5 joista 4 ajopelejä ja 1 onneton pisku bx elikkäs ei vanatuinen. Ja tietysti purettuna muutamia BX tarveharkintaisia hankintoja 
-
Tankkitäyteen
Kuinkas muuten porukat arvostaa td BX:ää. Mulla on jotain 370tkm ajettu ja kytkimen uusin 4 v. sitten kun huohotin tukkoon. Putket uusin ja toimivat pallot. Nyt ei ole juuri ajeltu enemmälti neljään vuoteen. Ohitin ilmastointi kompuran. Viime syksynä vaihdoin taka-akseliston. Väri tavallisen punainen. Koppa hyvä. Turbopainetta hiukka lisäsin käviskö 1,4:ssä mitäs sanotte tuostakin.
- Sitruunasafööri
Alkuperäisellä ilmastoinnilla vai jollain jäliasennusvehkeellä (Diavia tms)? Kompura hajonnut kun ohitit sen? Ja onko kenties vani? Tuossa on yksi 17 TZD Turbo kiikarissa, mutta jos löytyy parempi, niin voisihan sitä harkita. Jos vaikka myydä haluat.Tankkitäyteen kirjoitti:Kuinkas muuten porukat arvostaa td BX:ää. Mulla on jotain 370tkm ajettu ja kytkimen uusin 4 v. sitten kun huohotin tukkoon. Putket uusin ja toimivat pallot. Nyt ei ole juuri ajeltu enemmälti neljään vuoteen. Ohitin ilmastointi kompuran. Viime syksynä vaihdoin taka-akseliston. Väri tavallisen punainen. Koppa hyvä. Turbopainetta hiukka lisäsin käviskö 1,4:ssä mitäs sanotte tuostakin.
"Tavanomaisiin ajokkeihin tottuneille CX on kuin jonkin tieteiselokuvan rekvisiittaa." - TM 6/1975
Oletkos citrotar bongannut nettiautosta tämmösen http://www.nettiauto.com/citroen/bx/2454500 ?
-
Tankkitäyteen
Ei ole vani, eikä breikki, yleiskielellä sedan. En ole kurkkinu onko alkuperäinen, jotenkin vaan tuntu niin ei se ilmastointi pelaa ja en tarvii. Tää yksilö on mielitietyin BX:ni, diesel vanin ja harmaan breakin ohessa.
-
Tankkitäyteen
Tuo neliveto BX unohtu ja on traktorin kovikkeena rankoja vedettäessä; on liikennekäytössä.Oisko tää yksilö se Storkilla dieselöity gti. Td- kone siitä oli hajonnut niin on nyt vapari 1,9 d.
-
Jouko
Se mikään sedan ole vaan Berline siinä tapauksessa.Tankkitäyteen kirjoitti:Ei ole vani, eikä breikki, yleiskielellä sedan. En ole kurkkinu onko alkuperäinen, jotenkin vaan tuntu niin ei se ilmastointi pelaa ja en tarvii. Tää yksilö on mielitietyin BX:ni, diesel vanin ja harmaan breakin ohessa.
Juu pitkän aikaa meni siten, että oli melko vähän sedan-koppaisia citikoita, paitsi eikös ZX:stä tehty jossain idässä sedan-versiota?quai_de_javel kirjoitti:Se mikään sedan ole vaan Berline siinä tapauksessa.Tankkitäyteen kirjoitti: yleiskielellä sedan.
VW Passat B7
-
Jouko
Ja C4 mallia tehdään Kiinassa ja Etelä-Amerikassa neliovisena sedanina.laakeri kirjoitti:Juu pitkän aikaa meni siten, että oli melko vähän sedan-koppaisia citikoita, paitsi eikös ZX:stä tehty jossain idässä sedan-versiota?quai_de_javel kirjoitti:Se mikään sedan ole vaan Berline siinä tapauksessa.Tankkitäyteen kirjoitti: yleiskielellä sedan.
Joskus 90-luvun puolimaissa oli Storckilla myytävänä berline-BX, diesel/dieselöity. Muistaakseni valkoinen väriltään - jossa oli ilmastointi ja sinisävyiset lasit. Ostamisessa silloin myöhästyin. Se kuulosti jo silloin aika erikoiselta - lieneeköhän säilynyt...
Se oli sitä aikaa kun minulla oli imudieseli BX Break - seitsemälle rekisteröitynä.
Se oli sitä aikaa kun minulla oli imudieseli BX Break - seitsemälle rekisteröitynä.
Ööö.. Tuossa lukee, että autossa on ilmastointi?zxjanne kirjoitti:Oletkos citrotar bongannut nettiautosta tämmösen http://www.nettiauto.com/citroen/bx/2454500 ?
Missä sen käyttönappi on? Olen muistaakseni joskus nähnyt ilmastoidun BX:n ja siinä se nappi oli mielestäni noitten lämmön/tuuletuksen säätönuppien yläpuolella olevassa syvennyksessä? Vai onkohan tuossa joku jälkiasenteinen?
Oli miten oli, siistin oloinen peli ja ihan kohtuukilometrein.
Xantia 1.8i, C5 2.0i, BX 16 TRS, BX 16 GTI
Nooh tuo ilmastointi taitaa tässäkin tapauksessa tarkoitaa aukeavia ikkunoita
ja varsinkin tuota kattoluukkua joka sekään ei taida olla kuin pelkkä ikkuna jonka saa vain toiselta reunalta raolleen, toisaalta tuossa yhdessä kuvassa näyttää olevan originaali Gti:n pölykapseli että vauu
- Kaapelimies
Ei noi mihinkään katoa, paitsi myyjän pihasta..
Noita on jopa liian helppo ostaa, näköjään

Noita on jopa liian helppo ostaa, näköjään 
2x C5HDi Break, Xantiat Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 2xBX4WD Break,5x2CV. 2xVisa14TRS ym
Minunkin pitäisi löytää ilmastoinnin kompura jostain, hirtti kiinni viime kesänä.. Ja jos joltain löytyy se lämmönsäätö paneeli voisin ostaa pois, onnistuin oman turmelemaan...
-
Tankkitäyteen
Kompura taitaa olla vielä nokilla paikoillaan - joutaa. Tässä td yksilössä on istuinten välissä musta ja valollinen vihreä käyttönappi. Puhno: o4oo-97o795. Purin vuosi sitten luun- tai oisko kermanvalkoisen gti:n, missä oli myös ilmastointi. Män Romu-Keinäselle.
Pitää vielä tutkia minkä merkkinen kompura on, ei välttämättä mene ristiin?
Taitaa olla ns. jälkiasennettu. Törmätty muutamaankin otteeseen 1.6 Gti:n nokalla ja kytkin on siinä takalasinostimien kytkimien lähellä.Bumper kirjoitti:Ööö.. Tuossa lukee, että autossa on ilmastointi?zxjanne kirjoitti:Oletkos citrotar bongannut nettiautosta tämmösen http://www.nettiauto.com/citroen/bx/2454500 ?
Missä sen käyttönappi on? Olen muistaakseni joskus nähnyt ilmastoidun BX:n ja siinä se nappi oli mielestäni noitten lämmön/tuuletuksen säätönuppien yläpuolella olevassa syvennyksessä? Vai onkohan tuossa joku jälkiasenteinen?
Oli miten oli, siistin oloinen peli ja ihan kohtuukilometrein.
Tallissa:Citroen Bx 16 valve 4wd, kesällä BMWR1250 GSA-19 käyttis: Transitcustom2.2tdci..
Jeth, onko se Beksin kompura Sanden kompura? Mulla on yks ylimääräinen.Jeth kirjoitti:Minunkin pitäisi löytää ilmastoinnin kompura jostain, hirtti kiinni viime kesänä.. Ja jos joltain löytyy se lämmönsäätö paneeli voisin ostaa pois, onnistuin oman turmelemaan...
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Pitää käydä huomenna katsomassa.
-
Lemon
No sen takia ne katoaakin ainakin mun ulottuvilta, kun niitä on liian helppo ostaa ja joku aina ehtii ennen. Ja vaikka vanit ei ole kaikkein kauneimpia, (olenkohan tämän jälkeen enää kauaa hengissä...) niin Laakerin van on ainakin kuvien mukaan ihan uskomattoman kaunis!Kaapelimies kirjoitti:Ei noi mihinkään katoa, paitsi myyjän pihasta..Noita on jopa liian helppo ostaa, näköjään
![]()
BX Van, suomalaista muotoilua kauneimmillaan, lähes A Aalto tasoa
Itsekin oon ajellut muutaman päivän Xantialla takapenkit kumossa, sehän on silloin melkein kuin vanilla ajaisi
Itsekin oon ajellut muutaman päivän Xantialla takapenkit kumossa, sehän on silloin melkein kuin vanilla ajaisi
Kunniajäsen
BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
Alunperin tuo minunkin oli 1.6GTI ja oli lämmönsäätöpaneelissa ilmastoinnin namiskat.Cibx kirjoitti:Taitaa olla ns. jälkiasennettu. Törmätty muutamaankin otteeseen 1.6 Gti:n nokalla ja kytkin on siinä takalasinostimien kytkimien lähellä.
Sitikkapuoskari heitti lonkalta, että hyvin moni taitaa olla, epäili hyvin suuresti tuossakin olevan..Cikatti kirjoitti:Jeth, onko se Beksin kompura Sanden kompura? Mulla on yks ylimääräinen.Jeth kirjoitti:Minunkin pitäisi löytää ilmastoinnin kompura jostain, hirtti kiinni viime kesänä.. Ja jos joltain löytyy se lämmönsäätö paneeli voisin ostaa pois, onnistuin oman turmelemaan...
Jos joltain löytyy kuvan mukainen lämmönsäätöpaneeli, olisi todella mukavaa! En ole varma, onko enää yhdestä purkuautosta jäänyt talteen..