Re: Xm lohkolämmitin?
Lähetetty: 17.11.2011 17:18
koska kyseessä on V moottori ,niin ite asentaisin molempiin lohkoihin lämmittimen ( vaikkakaan se ei sitä välttämättä kaipaa ) ja ilman muuta sisähaaran ,
Eikös remmivetoisessa ole säteilylämmitincxtb2 kirjoitti:onko remmi-V6:ssa samassa paikassa kuin ketju-V6:ssa(ZPJ)?
omassa ZPJ:ssä se on etummaisen kannen päässä, virranjakajan vieressä.
Tarkoitin että, ES9 koneessa (jossa jakohihna) on säteilylämmitin. Joka kiinnitetään lohkon ulkopuolelle.bxzxxm kirjoitti:en tiedä mikä lämmitin mutta paikka on tuo