Re: xm vakionopeuden säädin
Lähetetty: 18.11.2011 19:36
En tiedä on XM.n jarruvalokytkin petalissa niinkun Xantiassa on yleisin vikapaikka kärjet hapettuneet,,bxzxxm kirjoitti:xm v6 y4 vakkari,mistä kannattais lähteä etsimään vikaa kun ei toimi ?