Xsara 1.6 hihnan vaihto...
Lähetetty: 17.12.2011 19:09
Mitä työkaluja tarvii apulaite-ja jakohihnan vaihtoon..
nm.ei aavistusta..
nm.ei aavistusta..
Aika hyvä, rautalankaa en tarvinnut ,hohtimia en omista,(hohtimia kerran kysyit),jakoavain ei kuuku autoasiohin tosi hyvät lämpöpumppu asennuksissa...eskere kirjoitti:Perustyökalut: jakoavain muttereiden kääntelyyn, hohtimet vanhan hihnan katkaisuun ja ruuvimeisseli uuden hihnan kampeamiseen paikoilleen, lisäsi rautalankaa kopan kiinni laittoon alkuperäisten pulttien tiputtua jonnekin moottorin uumeniin![]()
![]()