Sivu 1/1

XM pissipojan suuttimet

Lähetetty: 13.01.2012 18:37
Kirjoittaja zX-files
Kuulemma loppu tehtaalta, mutta löysin ebaysta:
http://www.ebay.de/itm/220849961492" onclick="window.open(this.href);return false;
Postikulut Suomeen oli muistaakseni 2,25 £ eli ei kallistakaan.