Korjaamo pääkaupunkiseutu
Lähetetty: 15.02.2012 13:54
Eli missä olisi kohtuuhintainen, xantian tunteva korjaamo pääkaupunkiseudulla?
Samaa mieltäblack_van kirjoitti:Vantaan autokorjaamolle vahva ääni,rekara niin ja näin,asiakaspalvelu ainakin on kuraa
IMHO: Kaikkea ei vain voi saada. Jos montusta nousee kiroileva äijä tupakka hampaissa, niin asiakaspalvelu on tosiaan kuraa, mutta hommakin tulee useimmiten kohtuuhinnalla tehtyä? En viittaa tässä kyllä tuohon Rekaraan, vaan enemmänkin yleisellä tasollablack_van kirjoitti:asiakaspalvelu ainakin on kuraa
kohtuuhinnalla? no eipä ole paljoakaan eroa rekaran ja vantaan autokorjaamon hinnoittelussa,palvelussa kylläkin. Itselläni hieman negatiivissävytteisiä kokemuksia,sekä tuntemillani muillakin patonkilaisilla.Supi-1 kirjoitti:IMHO: Kaikkea ei vain voi saada. Jos montusta nousee kiroileva äijä tupakka hampaissa, niin asiakaspalvelu on tosiaan kuraa, mutta hommakin tulee useimmiten kohtuuhinnalla tehtyä? En viittaa tässä kyllä tuohon Rekaraan, vaan enemmänkin yleisellä tasollablack_van kirjoitti:asiakaspalvelu ainakin on kuraa...
Mistähän se löytyy?black_van kirjoitti:
Kannattaa käydä lukaisemassa foorumin "Kokemukset huolto- ja myyntipalveluista" palstaa ja tehdä omat johtopäätökset.
Taitavat olla enemmän Relluihin kallellaan kuin Sitikoihin, mutta osaavat varmasti asiansa. Rennolta vaikuttavaa porukka ainakin töissä siellä - silleen positiivisessa mielessä. Jos käyttäisin korjaamopalveluita saattaisin hyvinkin huollattaa autoani siellä. Vantaan autokorjaamostakin on positiivinen mielikuva. He tosin mieluummin huoltaisivat uudempia kuin Xantioita...?
http://citroen-foorumi.com/index.php/board,38.0.htmlHarri126 kirjoitti:Mistähän se löytyy?black_van kirjoitti:
Kannattaa käydä lukaisemassa foorumin "Kokemukset huolto- ja myyntipalveluista" palstaa ja tehdä omat johtopäätökset.
juurikin tuolta,en ehtinyt linkittää,thx svc. Tuo foorumin kokemuksia huoltopalveluista on kyllä ihan pirun hyvä,siitä saa aika pitkälti osviittaa minne kannattaa viedä ja minne ei missään nimessä.svc kirjoitti:http://citroen-foorumi.com/index.php/board,38.0.html
Aihe näkyy vain kirjautuneille, eli ensin pitää olla tunnus tehtynä.
Jos auto on ajokunnossa ja aikaa on,eikös sieltä etelästä kannata ajaa esim.Keski-suomeen täällä on ammattitaitoa ja hinnat inhimilliset..BLEKO kirjoitti:Onkos kellään kokemuksia Kolmoskehän Auto Centrestä.Pitäis tuntea PSAn tuotteet.