GS:n takavalojen värityserot
Lähetetty: 28.02.2012 19:45
Täältähän löytyy Geesu-tuntijoita, jotenka osaisikohan joku sanoa, mikä ihmeen versio tuo vasemmanpuoleinen umpio oikein on?
http://www.extromu.cjb.net/geesun_takavalot.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Onko kyseessä joku maakohtainen juttu?
http://www.extromu.cjb.net/geesun_takavalot.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Onko kyseessä joku maakohtainen juttu?