Moikka,
Kilpurin kanssa seuraavanlainen tilanne. Kokosin kojelaudan ja kaikki sen sisälmykset takaisin paikoilleen. Hätävilkun painiketta asentaessa käytin 'vähän' turhan kovia otteita ja katkaisija hajosi totaalisesti. No jatkoin urakan loppuun ja tuli aika testata laitteistoa. Kaikki muut vehkeet toimivat, mutta vilkut eivät sano mitään. Keskiö on toki vaihdettu, mutta eihän tuon pitäisi vaikuttaa kun vilkkujen palautukseen jota enää ei tapahdu. Sulake on ehjä, mistä etsiä vikaa? Onko vilkut jotenkin hätävilkun takana vai hä? Kaikki ideat ja ehdotukset otetaan vastaan!
Xsara VTS - vilkut hävisivät
Re: Xsara VTS - vilkut hävisivät
Vilkut on kyllä yhteydessä hätävilkkunappiin eli sen rikkoituminen saattaa tosiaan kadottaa normivilkutkin
Re: Xsara VTS - vilkut hävisivät
Juurikin näin, yhden olen tuossa korjannut. Riitti kun oli huono kontakti niin mikään ei vilkkunutCroisette kirjoitti:Vilkut on kyllä yhteydessä hätävilkkunappiin eli sen rikkoituminen saattaa tosiaan kadottaa normivilkutkin
Re: Xsara VTS - vilkut hävisivät
Kiitoksia! Eiköhän näillä tiedoilla saada se kuntoon.Ralle kirjoitti:Juurikin näin, yhden olen tuossa korjannut. Riitti kun oli huono kontakti niin mikään ei vilkkunutCroisette kirjoitti:Vilkut on kyllä yhteydessä hätävilkkunappiin eli sen rikkoituminen saattaa tosiaan kadottaa normivilkutkin