Sivu 1/1
XM 3.0 v6 -91 öljyviskositeettisuositus
Lähetetty: 20.05.2012 18:43
Kirjoittaja fiatuno10
ostin pari päivää sitten xm,tällä on aj 230tkm ja on automaatti.takakontista löysin 1l pullon teboilin 5w30 purkin,sopiix näin vanhalle autolle longlife öljy?autoa on huollettu francessa.annoin auton lainaan ,enkä muistanut ottaa huoltolappusia eli mitä öljyä suosittelisitte?
Re: XM 3.0 v6 -91 öljyviskositeettisuositus
Lähetetty: 20.05.2012 21:01
Kirjoittaja citroen for ever
tuossa linkki 12v 3,0 v6
http://www.teboil.fi/voiteluainesuositukset/product.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
ja tässä 24v
http://www.teboil.fi/voiteluainesuositukset/product.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: XM 3.0 v6 -91 öljyviskositeettisuositus
Lähetetty: 20.05.2012 22:30
Kirjoittaja cxtb2
Ja tuolla:
http://www.citikka.info/gallery/Manuaal ... XM-y3man42 on se, mitä auton valmistaja on käyttäjän ohjekirjaan laittanut.