Sivu 1/1

Tct turbon viritys?

Lähetetty: 08.07.2012 10:43
Kirjoittaja catmatti
En löydä mistään selvää tekstiä, miten systeemin saa muutettua, esm. radalla kilpailuissa käytetyistä autoissa täytyy olla kokonaan eri tekniikka, korkeampaa painetta varten.

Re: Tct turbon viritys?

Lähetetty: 08.07.2012 11:54
Kirjoittaja Putkimies22
catmatti kirjoitti:En löydä mistään selvää tekstiä, miten systeemin saa muutettua, esm. radalla kilpailuissa käytetyistä autoissa täytyy olla kokonaan eri tekniikka, korkeampaa painetta varten.
Nimimerkki Jeth otti omastaan reilusti yli 200hv, kysyppä häneltä :)

Re: Tct turbon viritys?

Lähetetty: 08.07.2012 19:39
Kirjoittaja catmatti
Kaikki asiantuntiat kesälomilla tietenkin?

Re: Tct turbon viritys?

Lähetetty: 08.07.2012 19:56
Kirjoittaja Xantippa
http://citroen-foorumi.com/index.php/topic,7891.0.html" onclick="window.open(this.href);return false;