Pitäisi rouvan Breakin takapohja käydä vihdoin kunnolla läpi, jos tuon vielä haluaa ajossa pitää, eikä siitä ylöspäin hitsaamalla kumminkaan hyvää saa.
Beksän kallistaminen
Beksän kallistaminen
Onko kellään kokemuksia, miten BX:n saisi fiksuimmin takakelkattomana mahdollisimman kyljelleen? Pattinkia helmojen alle ja farmitunkilla ylös?
Pitäisi rouvan Breakin takapohja käydä vihdoin kunnolla läpi, jos tuon vielä haluaa ajossa pitää, eikä siitä ylöspäin hitsaamalla kumminkaan hyvää saa.
Pitäisi rouvan Breakin takapohja käydä vihdoin kunnolla läpi, jos tuon vielä haluaa ajossa pitää, eikä siitä ylöspäin hitsaamalla kumminkaan hyvää saa.
Mitä pahempi paikka, sitä pitempi jenka.
http://mattila.puheenvuoro.uusisuomi.fi/
http://alstuttu.org/
http://mattila.puheenvuoro.uusisuomi.fi/
http://alstuttu.org/
-
ihmekiitäjä 4
- Viestit: 115
- Liittynyt: 03.06.2009 21:15
Re: Beksän kallistaminen
Takakelkka putkineen alas...ruosteisten kohtien rälläköinti pois...uutta peltiä yläkautta?rmattila kirjoitti:Onko kellään kokemuksia, miten BX:n saisi fiksuimmin takakelkattomana mahdollisimman kyljelleen? Pattinkia helmojen alle ja farmitunkilla ylös?![]()
Pitäisi rouvan Breakin takapohja käydä vihdoin kunnolla läpi, jos tuon vielä haluaa ajossa pitää, eikä siitä ylöspäin hitsaamalla kumminkaan hyvää saa.
Re: Beksän kallistaminen
Pitäisi saada ne kelkan kiinnityspaikat ja pohjaanlyöntikumien seudutkin käytyä läpi, ja se ei oikein yläkautta luonnaa. Joku villapaaliratkaisu voisi tosiaan olla hyvä, niin ei tarvitsisi lumikelejä vartoilla, ja kuivuisivat suoja-aineetkin paremmin kuin talvipakkasilla.ihmekiitäjä 4 kirjoitti:Takakelkka putkineen alas...ruosteisten kohtien rälläköinti pois...uutta peltiä yläkautta?
Mitä pahempi paikka, sitä pitempi jenka.
http://mattila.puheenvuoro.uusisuomi.fi/
http://alstuttu.org/
http://mattila.puheenvuoro.uusisuomi.fi/
http://alstuttu.org/
Re: Beksän kallistaminen
Tuosta hieman mallia ja hitsaa ensin tuollaisen
(tuolla pitäisi onnistua puskurinkiinnikkeisiin kiinnittäminenkin toisessa päässä jos akseli puuttuu) :
http://www.youtube.com/watch?v=CK3-PHVe0js" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autovip.eu" onclick="window.open(this.href);return false; (mounting osiosta löytyy vertailuksi muita autonkääntö härveleitä)
(mutta eihän nuo täysin vaivattomia ole kun täytyy miettiä nesteiden tyhjentämistä jos enemmin kallistelee)
http://www.youtube.com/watch?v=CK3-PHVe0js" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autovip.eu" onclick="window.open(this.href);return false; (mounting osiosta löytyy vertailuksi muita autonkääntö härveleitä)
(mutta eihän nuo täysin vaivattomia ole kun täytyy miettiä nesteiden tyhjentämistä jos enemmin kallistelee)
Re: Beksän kallistaminen
Takahelman ympärille varmaan saisi 3 mm pellistä muotoiltua klämpin, johon saisi kiinni pyörän keskiön. Sitten voisi tehdä normaalit akseliin kiinnitettäväksi tarkoitetut kiikut, ja pistää takimmaisen tähän helmaklämppiin kiinni.
Mitä pahempi paikka, sitä pitempi jenka.
http://mattila.puheenvuoro.uusisuomi.fi/
http://alstuttu.org/
http://mattila.puheenvuoro.uusisuomi.fi/
http://alstuttu.org/