Re: Xm v6 y4 polttimoiden vaihto?
Lähetetty: 11.09.2012 22:08
Laitas s-posti osote niin laitan kuvia
Kaikkien nähtävillehän ei kannata laittaa, että joku muukin voisi asian oppia?xmfani kirjoitti:s-posti osote niin laitan kuvia
Vähän OT, mutta vinkkiä vaikka, minne laittaa? Itse en viitsi photobucketin kuvia katsella ärsyttävien pop-up laatikoitten takia (enkä siis sinne viitsi kuvia lisätäkään), kuvablogi on ollut pimeänä jo jonkin aikaa enkä minä ainakaan jaksa aina aika ajoin etsiä jotain uutta paikkaa, jonna kuvat voisi laittaa (ja vanhat siirtää). Ja tänne viestiketjuunkin kuvat pitäis kamerasta pienentää sen verran, että ei jaksa...laakeri kirjoitti:Kaikkien nähtävillehän ei kannata laittaa, että joku muukin voisi asian oppia?xmfani kirjoitti:s-posti osote niin laitan kuvia
Ps. Minä olen tuolla yksi taustapiruista, eli viestiä saa laittaa, jos joku ei toimi....aaltopelti_fun kirjoitti:
Vähän OT, mutta vinkkiä vaikka, minne laittaa? Itse en viitsi photobucketin kuvia katsella ärsyttävien pop-up laatikoitten takia (enkä siis sinne viitsi kuvia lisätäkään), kuvablogi on ollut pimeänä jo jonkin aikaa enkä minä ainakaan jaksa aina aika ajoin etsiä jotain uutta paikkaa, jonna kuvat voisi laittaa (ja vanhat siirtää). Ja tänne viestiketjuunkin kuvat pitäis kamerasta pienentää sen verran, että ei jaksa...
Esimerkiksi juuri tuonne "Unkkiin" on täällä näytettäviä kuvia laiteltu vuosikaudet. Ja pienet kuvathan saa ängettyä suoraan viestiin liitteenä.Croisette kirjoitti:Mitenkä olis vaikkapa kerhon (AC ry) ylläpitämä galleria: http://www.citikka.info/gallery/" onclick="window.open(this.href);return false;